• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

نام سپهبد سلیمانی در تاریخ ثبت خواهد شد/ شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادگان است

  • کد خبر : 41840
  • 17 دی 1398 - 11:13
نام سپهبد سلیمانی در تاریخ ثبت خواهد شد/ شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادگان است

سید رضا سلامتی با بیان اینکه شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادگان است، گفت: یاد و نام سپهبد سلیمانی در تاریخ ثبت خواهد شد. فرماندار رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه امروز شهید سلیمانی فقط متعلق به ملت ما نیست و به تمام آزادگان جهان تعلق دارد، اظهار کرد: این شهید […]

سید رضا سلامتی با بیان اینکه شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادگان است، گفت: یاد و نام سپهبد سلیمانی در تاریخ ثبت خواهد شد.

فرماندار رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه امروز شهید سلیمانی فقط متعلق به ملت ما نیست و به تمام آزادگان جهان تعلق دارد، اظهار کرد: این شهید بزرگ و پرچمدار آزادی در قلب ملتهای منطقه جای دارد.

وی دفاع از مظلوم در سراسر جهان را آرمان سردار سلیمانی و سلیمانی ها دانست و عنوان کرد: امیدواریم با نابودی استکبار جهانی این آرمان به اوج خود خواهد رسید.

سلامتی با بیان اینکه سردار سلیمانی ۴ دهه خون به جگر ظالمان و آدم کُشان جهان کرده بود، ادامه داد:آمریکایی که خود مدعی مبارزه با تروریسم است، با شهادت حاج قاسم خود را رسوا کرد.

فرماندار رزن شهادت را سرنوشت تمام آزادگان عنوان نمود و اضافه کرد: آمریکایی ها خودشان اعتراف می‌کنند که این سردار شجاع تمام نقشه های آنان را نقش بر آب کرده بود.

وی قاسم سلیمانی را پهلوان راه مبارزه با نیروی جهنمی تروریسم دانست و افزود:استکبار سرداری را به شهادت رساند که پرآوازه ترین مرد مبارز در راه نابودی تروریسم بود و مسلمانان جهان اسلام، از خون این شهید سرافراز نخواهند گذشت.

سلامتی در پایان خونخواهی این سردار سرافراز را وظیفه و حق جبهه مقاومت دانست و گفت: تروریسم ساخته دست امریکای جنایتکار و استکبار جهانی است.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=41840
  • دیدگاه‌ها برای نام سپهبد سلیمانی در تاریخ ثبت خواهد شد/ شهید سلیمانی متعلق به تمام آزادگان است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.