• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

نامزدهای انتخاباتی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند/امروز یک نفر به طور کامل ثبت نام کرد

  • کد خبر : 34910
  • 10 آذر 1398 - 17:56
نامزدهای انتخاباتی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند/امروز یک نفر به طور کامل ثبت نام کرد

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه نامزدهای انتحاباتی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند گفت: زیرساخت های ارتباطی با وزارت کشور به گونه ای ایجاد شده که در ۲۰ دقیقه فرآیند ثبت نام انجام شود. به گزارش عصر همدان؛ حسین افشاری امروز در جمع خبرنگاران در نخستین روز از ثبت نام انتخابات […]

فرماندار همدان با تاکید بر اینکه نامزدهای انتحاباتی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند گفت: زیرساخت های ارتباطی با وزارت کشور به گونه ای ایجاد شده که در ۲۰ دقیقه فرآیند ثبت نام انجام شود.

به گزارش عصر همدان؛ حسین افشاری امروز در جمع خبرنگاران در نخستین روز از ثبت نام انتخابات در فرمانداری همدان اظهار کرد: از ساعت ۸ صبح امروز به صورت رسمی برنامه ثبت نام انتخابات آغاز شده است .

وی با بیان اینکه چهار نفر امروز برای کاندیدای مجلس شورای اسلامی به فرمانداری همدان مراجعه کرده اند افزود: یک نفر از این افراد به طور کامل ثبت نام کرد و سه نفر دیگر به دنبال تکمیل مدارک خود هستند.

فرماندار همدان با اشاره به اینکه تا ۱۶ آذرماه از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ برنامه ثبت نام از کاندیداهای انتخابات ادامه دارد خاطرنشان کرد: مدارک لازم برای ثبت نام در انتخابات شامل اصل مدرک تحصیلی کارت پایان خدمت کارت ملی و برای مدیران برگه استعفای ۶ ماه قبل از انتخابات است.

افشاری با تاکید بر اینکه توصیه می شود افراد متقاضی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند تصریح کرد: زیرساخت ارتباطی با وزارت کشور به گونه ای ایجاد شده که در ۲۰ دقیقه فرآیند ثبت نام انجام شود.

وی در ادامه از همه نخبگان سیاسی اجتماعی و فرهنگی استان خواست که در این انتخابات شرکت کنند و تاکید کرد: با حضور همه سلایق سیاسی میزان مشارکت مردم بیشتر خواهد شد.

افشاری اضافه کرد: اعضای ثبت نام کننده در این یک هفته ۴۰ نفر هستند که می توانند ثبت نام ۹ داوطلب را به طور همزمان انجام دهند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=34910
  • دیدگاه‌ها برای نامزدهای انتخاباتی ثبت نام خود را به روزهای آخر موکول نکنند/امروز یک نفر به طور کامل ثبت نام کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.