• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

میثاق تویسرکانی ها با سردار دل ها/شهید سلیمانی الگوی علمی دانش آموزان+تصاویر

  • کد خبر : 140615
  • 14 دی 1400 - 9:24
میثاق تویسرکانی ها با سردار دل ها/شهید سلیمانی الگوی علمی دانش آموزان+تصاویر

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سردار دل ها ولایتمداری را از حضرت فاطمه(س) آموخته بود، گفت: شهید سلیمانی خود را در همه ابعاد زندگی حتی در علم آموزی پرورش داد. به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ امروز همزمان با سالروز شهادت مالک اشتر علی، شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی با عنوان اجتماع بزرگ […]

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سردار دل ها ولایتمداری را از حضرت فاطمه(س) آموخته بود، گفت: شهید سلیمانی خود را در همه ابعاد زندگی حتی در علم آموزی پرورش داد.

به گزارش خبرنگار عصرهمدان؛ امروز همزمان با سالروز شهادت مالک اشتر علی، شهید حاج قاسم سلیمانی مراسمی با عنوان اجتماع بزرگ تیپ قاسمیون با حضور مسئولان و مردم تویسرکانی در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور جمع کثیری از دانش آموزان برگزار شد، «سردار ظاهر مجیدی» فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان، گفت: تلاش شهید سلیمانی در همه عرصه های زندگی اش ستودنی است.

وی اظهار کرد: حاج قاسم به همان اندازه که به انجام عبادات و مبارزه با دشمنان اسلام و انقلاب فکر می کرد، به همان اندازه به علم آموزی هم می اندیشید و تحصیلات عالیه دانشگاهی هم داشت، از این رو می تواند الگوی موفقی در علم آموزی برای دانش آموزان باشد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه به ولایت مداری محض حاج قاسم اشاره کرد و افزود: این شهید والامقام حضرت فاطمه زهراء(س) را الگوی زندگی خود در عرصه ولایتمداری قرار داده بود و در آخر هم در این مسیر در راه اسلام ولایت به شهادت رسید.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=140615
  • دیدگاه‌ها برای میثاق تویسرکانی ها با سردار دل ها/شهید سلیمانی الگوی علمی دانش آموزان+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.