• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
6
پیمان با امام حسین(ع)؛

مگذار سیل حوادث روزگار مرا به خیل یزیدیان بسپارد

  • کد خبر : 191696
  • 07 مرداد 1402 - 9:05
مگذار سیل حوادث روزگار مرا به خیل یزیدیان بسپارد
مولا جان از اینکه مرا با گنه کاریم به حضور پذیرفتی و توفيقم دادی تا که آستان بوس حرم تو باشم ممنونم.

به گزارش عصر همدان؛ مولا جان یاریم کن که قدر محرم ها را بدانم و بفهمم که تو چه کار عظیمی انجام داده ای حسین زهرا چشمان ناقابلم را قابل کن تا به اشک عزای تو غبار از روی سیاهم بشویم و با دلی غم بار به حریم حرمتت راه جویم ای خون خدا ای، فرزند رسول الله… مرا یار باش تا به عرصه روزگار پاسدار حریم و حدود قرآن باشم همان قرآنی که تو جان خود را برای آن فدا کرده ای و آوای قرآنت که با حنجره خنجر بریده بر روی نی سر دادی و آوای جاودانه ات به گوش آسمان و آسمانیت خواهد ماند .

مولای من از قطعه قطعه وجود مبارکت شرمسارم مرا ببخش و دستانم را بگیر و مگذار سیل حوادث روزگار مرا به خیل یزیدیان بسپارد،ای کشته ی راه دوست مدد فرمای تا من هم در راه رضای تو قدم برادرم و شفاعتم نما که در جمع رهروان حقیقی ات باشم تا با شهدا محشور شوم .

ارباب من که بی کفن و دور از وطن و در اوج غربتی جان سوز غریبانه جان باختی جان فدای غربتت یا حسین، مرادم آن است که منتقم خونت باشم. مرا برای خویش تربیت فرمای که آنکه در هوای تو بود، با صفای تو آشناست یارم باش که با دستی که در عزای تو به سینه زدم به کاری قبیح دست مبرم باورم ده با پایی که در حریم عزایت قدم گذاشته ام به دور گناه نگردم .

مدد کن با دلی که سوزان غمت شد دل به لذت گناهی نسپارم چشم دلم بگشا که ببینم آنکه در عزای تو سوخت در عذاب الهی نسوزد مولا جانم تو در راه رضای دوست از جان عزیز و عزیزانت گذشتی، و اما مرا یارای آن نیست که برای رضایش از گناهانم دست بشویم.

وای بر من … اما مولای من مرا در حرمت محرم بدان که تباه نگردم با تو پیمان میبندم که رضای تو را به پسند این و آن نفروشم و تا آمدن مهدی از دل و جان بکوشم (

(ادرکنی یا مولای یا ابا عبدالله ))

حسین درخشنده

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191696
  • دیدگاه‌ها برای مگذار سیل حوادث روزگار مرا به خیل یزیدیان بسپارد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.