• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
3

مکتب و اندیشه سردار سلیمانی مکتب امام خمینی (ره) است

  • کد خبر : 100409
  • 29 دی 1399 - 12:09
مکتب و اندیشه سردار سلیمانی مکتب امام خمینی (ره) است

سردار ظفری در یادواره شهدای شهر مهاجران و سوگواره فاطمه زهرا مکتب و اندیشه سردار سلیمانی را همان مکتب امام خمینی برشمرد. به گزارش عصر همدان، مراسم عزای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و یادواره ۶۰ شهید گلگون کفن شهر مهاجران عصر روز گذشته در مصلای بزرگ این شهر با حفظ پرتکل های بهداشتی […]

سردار ظفری در یادواره شهدای شهر مهاجران و سوگواره فاطمه زهرا مکتب و اندیشه سردار سلیمانی را همان مکتب امام خمینی برشمرد.

به گزارش عصر همدان، مراسم عزای حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و یادواره ۶۰ شهید گلگون کفن شهر مهاجران عصر روز گذشته در مصلای بزرگ این شهر با حفظ پرتکل های بهداشتی و با حضور پرشور، خانواده شهداء، مسئولین شهری ، طلاب و علما، مردم متدین و انقلابی شهر مهاجران و میهمانانی از همدان ، شهرستان و روستاهای اطراف برگزار شد.

سخنران این مراسم، سردار ظفری، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، هدف اصلی از انقلاب اسلامی را تشکیل حکومت اسلامی دانست و افزود: امام خمینی (ره) می فرماید در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولین به فکر ایجاد حکومت اسلامی نباشند، خائن خواهند بود.

سردار ظفری مکتب شهید سلیمانی را مکتب امام راحل (ره) و مکتب رسول الله دانست و افزود: اندیشه سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی کمک به تشکیل حکومت اسلامی بود و همه ما و مسئولین باید زمینه را جهت حرکت به سوی حکومت اسلامی فراهم نماییم.

سردار ظفری اظهار داشت: ما روزی در سال ۵۷ انقلاب کردیم، این سوال پیش می آید آیا ما به اهداف خود رسیده ایم.؟ دو نظریه در این باره وجود داره یکی می گوید ما انقلاب کردیم تا جمهوری اسلامی تشکیل بدهیم ، نگاه دیگر به ما می گوید هدف از انقلاب تشکیل حکومت اسلامی است.

وی به نظریه حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: بنیانگذار انقلاب می فرماید در نظام جمهوری اسلامی اگر مسئولین به فکر ایجاد حکومت اسلامی نباشند ، خائن خواهند بود. ما به دنبال جامعه توحیدی هستیم و این از طریق برقراری حکومت اسلامی امکان پذیر است.

سردار ظفری ادامه داد: سردار شهید سلیمانی نمونه بارز کسانی است که اندیشه او ایجاد این حکومت بود، اراده الهی براین قرار گرفته که دین خداوند حاکم شود و امیدواری رهبر عزیزمان نسبت به این موضوع به وضوح نمایان است که شاخصه آن مقید به انجام تکلیف بودن و عدم ناامیدی در این مسیر است.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس اظهار داشت: وقتی بالاترین فرد مسئول یک کشور با یک پیام حاج قاسم نزدیک به ۴۷۰ کیلومتر مسیر را طی می کند و با یک لباس مبدل محلی در یک روستای مرزی به دیدار سردار سلیمانی می رود و خواسته های سردار را می شنود و عمل می کند ، قدرت این مکتب و حکومت را نشان می دهد.

وی ادامه داد: مکتب و اندیشه شهید سلیمانی همان مکتب امام (ره) و در ادامه مکتب رسوالله (ص) است، راهی نیست جز اینکه باید هرکدام از ما شهید سلیمانی باشیم.

ظفری در ادامه گفت: مسئولین و هر یک از ما در شغل های مختلف با انجام وظایف به احسن وجه تبدیل به شهید سلیمانی می شویم، نگاه به راه سردار شهید سلیمانی در این شهر وجود دارد و شرایط را به گونه ای باید رقم بزنیم تا جوانان ما در این مسیر قدم برادرند.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100409
  • دیدگاه‌ها برای مکتب و اندیشه سردار سلیمانی مکتب امام خمینی (ره) است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.