• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0
فرمانده سپاه نهاوند خبر داد؛

موفقیت بسیجیان نهاوند در جشنواره مالک اشتر

  • کد خبر : 206073
  • 11 آذر 1402 - 8:06
موفقیت بسیجیان نهاوند در جشنواره مالک اشتر
فرمانده سپاه نهاوند گفت: دو نفر از بسیجیان این شهرستان در جشنواره کشوری مالک اشتر صاحب رتبه‌های برتر شدند.

علی مختاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» گفت: جشنواره سراسری مالک اشتر بسیج با حضور مقامات کشوری و لشگری در سالن پنج آذر سازمان بسیج در تهران برگزار شد.
وی اظهار داشت: در این مراسم دو نفر از بسیجیان نهاوند در بخش فرهنگی و صندوق‌های قرض‌الحسنه و کارآفرینی صاحب رتبه‌های برتر شدند و موردتقدیر قرار گرفتند.
مختاری افزود: جشنواره مالک اشتر به‌صورت سالانه برگزار و اقشار مختلف بسیج در زمینه‌های مختلف موردتقدیر قرار می‌گیرند.
وی ادامه داد: در این جشنواره صندوق قرض‌الحسنه ولایت روستای «بیان» از توابع بخش مرکزی نهاوند به‌عنوان برترین صندوق مردم یار معرفی و قدردانی شد.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: در این مراسم از خانم ام‌البنین نظام اسلامی مدیرعامل این صندوق در هشتمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج تجلیل شد.
مختاری افزود: همچنین در این مراسم دعوت‌نامه دیدار با رهبری معظم انقلاب اسلامی برای خانم نظام اسلامی صادرشده و این بانوی بسیجی موفق به دیدار حضوری با مقام معظم رهبری شدند.
وی اظهار داشت: خانم نظام اسلامی در روستای محل سکونت به همراه خواهرشان با تأسیس صندوق قرض‌الحسنه خدمات زیادی به مردم و به‌خصوص بانوان ارائه می‌کند.
فرمانده سپاه نهاوند گفت: این بانوی بسیجی در این روستا کارگاه‌های کارآفرینی ایجاد کرده است و حدود ۵۰۰ نفر از اهالی و بانوان روستای «بیان» را مشغول کرده و از کارآفرینان موفق است.
وی افزود: در صندوق این روستا بیش از ۳۰۰ نفر عضو هستند و با دریافت تسهیلات اقدام به ایجاد مشاغل خانگی و زودبازده می‌کنند که در این کارگاه‌ها آموزش‌های لازم توسط خواهران نظام اسلامی به اعضا ارائه می‌شود.
مختاری عنوان کرد: همچنین آقای مرتضی خراسانی از پیشکسوتان بسیجی این شهرستان نیز در این جشنواره به‌عنوان مبلغ برتر فرهنگی انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.


انتهای خبر/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206073
  • دیدگاه‌ها برای موفقیت بسیجیان نهاوند در جشنواره مالک اشتر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.