• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

ممنوعیت فعالیت شهربازی ها و مراکز تفریحی گردشگری تا اطلاع ثانوی/با تردد خودروهای با پلاک غیربومی برخورد می شود

  • کد خبر : 124007
  • 17 مرداد 1400 - 8:25
ممنوعیت فعالیت شهربازی ها و مراکز تفریحی گردشگری تا اطلاع ثانوی/با تردد خودروهای با پلاک غیربومی برخورد می شود

فرماندار شهرستان همدان در ستاد مدیریت کرونا از افزایش چشمگیر شیوع کرونا و موارد ابتلا در مرکز استان خبرداد و گفت: دستورالعمل ویژه عزاداری مراسم ماه محرم به هیئات حسینی ابلاغ شده و برگزاری هرگونه مراسم عزاداری صرفا در چهارچوب دستورالعمل مذکور باید انجام شود. به گزارش عصر همدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان با […]

فرماندار شهرستان همدان در ستاد مدیریت کرونا از افزایش چشمگیر شیوع کرونا و موارد ابتلا در مرکز استان خبرداد و گفت: دستورالعمل ویژه عزاداری مراسم ماه محرم به هیئات حسینی ابلاغ شده و برگزاری هرگونه مراسم عزاداری صرفا در چهارچوب دستورالعمل مذکور باید انجام شود.

به گزارش عصر همدان؛ محمد علی محمدی، فرماندار همدان با اشاره به ضرورت همکاری عموم مردم در مدیریت پیک پنجم کرونا اظهار کرد: تیم های نظارتی در بخشهای مختلف با تشدید نظارت نسبت به جلوگیری از فعالیت مراکز تعیین شده اقدام نمایند.

وی خواستار نظارت جدی تر بر باشگاههای بدنسازی شد و تاکید کرد: فعالیت شهریازی ها و مراکز تفریحی گردشگری تا اطلاع ثانوی ممنوع و برای تردد در مسیبرهای گردشگری شهر همدان از ساعت ۱۷ محدودیت اعمال می شود.

محمدی با بیان اینکه پذیرش میهمان در کلیه مراکز اقامتی ممنوع و با خودروهای دارای پلاک غیر بومی برخورد خواهد شد افزود : متاسفانه در روزهای تعطیل پایان هفته در همدان شاهد تردد و اقامت تعداد قابل توجهی خودرو با پلاکهای غیر بومی هستیم.

محمدی در پایان با بیامن اینکه بر اجرای محدودیتهای هوشمند کرونایی با جدیت بیشتری نظارت خواهد شد اظهار کرد : حداکثر تلاش ما برخورد اغنایی، اطلاع رسانی مناسب و جلب همکاری و مشارکت مردمی است اما در موارد بی توجهی با عنایت به اهمیت موضوع سلامت مردم چاره ای جز برخوردهای قانونی و قهری نداریم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=124007
  • دیدگاه‌ها برای ممنوعیت فعالیت شهربازی ها و مراکز تفریحی گردشگری تا اطلاع ثانوی/با تردد خودروهای با پلاک غیربومی برخورد می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.