• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

معضل ترافیک در همدان باعث اعتراض مردم است

  • کد خبر : 137049
  • 09 آذر 1400 - 8:30
معضل ترافیک در همدان باعث اعتراض مردم است

حمید بادامی‌نجات گفت: متاسفانه ترافیک به معضل حاد در سطح شهر منجر شده و اعتراض مردم را به دنبال دارد. به گزارش عصرهمدان؛ حمید بادامی‌نجات، عضو شورای اسلامی شهر همدان در صحن شورا، اظهار داشت: مشکل ترافیک در حاشیه شهر همدان به شکلی است که در برخی از ساعات شاهد معضلات اساسی در این مناطق هستیم […]

حمید بادامی‌نجات گفت: متاسفانه ترافیک به معضل حاد در سطح شهر منجر شده و اعتراض مردم را به دنبال دارد.

به گزارش عصرهمدان؛ حمید بادامی‌نجات، عضو شورای اسلامی شهر همدان در صحن شورا، اظهار داشت: مشکل ترافیک در حاشیه شهر همدان به شکلی است که در برخی از ساعات شاهد معضلات اساسی در این مناطق هستیم و راهنمایی و رانندگی و شهرداری و دستگاه های ذیربط باید نسبت به این معضل چاره سازی کنند.

وی اضافه کرد: شهرداری همدان در راستای نصب علائم راهنمایی و رانندگی به وظیفه خود عمل کرده اما پارک وانت بارها و سد معبر در حاشیه خیابان ها باعث کندی تردد خودروها و بروز معضل ترافیک شده است.

بادامی نجات خواستار رسیدگی به این مشکلات از سوی راهنمایی و رانندگی و شهرداری شد و افزود: اعتراض مردم به معضل ترافیک افزایش یافته و نارضایتی عمومی را به دنبال دارد.

وی در ادامه با اشاره به رواج تجاری سازی غیر مجاز در سطح شهر همدان گفت: تجاری سازی املاک حتی به باغ های سطح شهر گسترش یافته و در آینده به مشکلات اساسی در این حوزه بر خواهیم خورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=137049
  • دیدگاه‌ها برای معضل ترافیک در همدان باعث اعتراض مردم است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.