• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
5
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان خبر داد:

معرفی تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات نوسازی خودرو آغاز شد

  • کد خبر : 201252
  • 26 مهر 1402 - 9:22
معرفی تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات نوسازی خودرو آغاز شد
رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان از آغاز معرفی تاکسی‌داران برای دریافت تسهیلات نوسازی تاکسی‌ها خبر داد .

به گزارش عصر همدان به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، مهدی حیدری ضمن تبریک موفقیت اقدامات حماس در حمله به اسرائیل غاصب در جلسه کمیسیون فنی عمرانی و حمل و نقل ترافیک شورای شهر افزود :اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه با بهره ۴ درصد برای تاکسیرانان شهری به منظور نوسازی ناوگان تاکسیرانی انجام می شود.

حیدری با اشاره به مشکلات پرداخت کرایه اضافه کرد: در دنیای امروز که عمده مردم با مشکل پول نقد مواجه هستند، الکترونیکی کردن پرداخت کرایه‌ها ضروری است و در این راستا استفاده از تجربیات شهرهای موفق امر پسندیده است اما در این راستا نباید فرصت سوزی کرده و منتظر نتایج عملکرد آنها باشیم بلکه می‌توان با استفاده از دانش نوین در زمینه فعال کردن سیستم نرم‌افزاری پرداخت الکترونیکی تاکسی و اتوبوس اقدام کرد .

وی در ادامه اقدامات سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری همدان در اجرای طرح‌ها را قابل توجه دانست و یادآور شد: هرچند به دلیل اولویت بندی غلط مدیران ارشد نواقصی وجود دارد اما سمت و سوی کلی حرکت این سازمان به درستی انجام شده است .

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان هزینه در حوزه‌های فناوری و عمران را  نوعی سرمایه‌گذاری دانست و اظهار داشت:  چرا که این حوزه ها در توسعه شهری بسیار تاثیرگذار هستند.

حیدری همچنین اولویت‌بندی اجرای برنامه‌های شهرداری را حائز اهمیت دانست و یادآور شد: چنانچه اولویت کارها به درستی تعیین و مشخص شود بسیاری از اقدامات به خوبی پیش رفته و اجرا می‌شوند .

وی تاکید کرد: در حوزه عمرانی باید حساسیت و جدیت بالایی وجود داشته باشد  چرا که کوچک‌ترین کم کاری و کوتاهی منجر به بروز مشکلات عدیده‌ای و بعضاً مشکلات جبران ناپذیری می‌شود.

پوروخشوری: امسال نرم‌افزار شهروندی در اختیار مردم گذاشته می‌شود

رئیس سازمان حمل ونقل بار ومسافر شهرداری همدان در این جلسه گفت: از  آبان ماه سال جاری سیستم جی پی اس بر اتوبوس‌های درون شهری نصب خواهد شد.

سید محمد پوروخشوری یادآور شد: همچنین امسال نرم افزار شهروندی جهت اطلاع از زمان ورود اتوبوس‌ها به ایستگاه‌ها گذاشته خواهد شد .

پوروخشوری با اشاره به معرفی تاکسیرانان برای دریافت وام نوسازی خودرو یادآور شد: در حال حاضر مجوز نوسازی ۵۰۰ تاکسی را از وزارت کشور اخذ کرده‌ایم و برای نخستین بار تسهیلات کم بهره ۴ درصدی با مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان با حمایت های شورا و شهردار به این رانندگان اعطا می‌شود.

وی با بیالن اینکه نوسازی ناوگان عمومی یکی از ضروریات حمل و نقل شهری است، اضافه کرد: اعطای تسهیلات از ابتدای مهر ماه آغاز شده است و در حال حاضر ۲۰۰ دستگاه پیکان فعال هستند که در اولویت نوسازی قرار دارند.

   وی اظهار داشت:  انتظار می رود رانندگان تاکسی  حال که چنین تسهیلاتی از طرف شهرداری همدان فراهم شده است در اسرع وقت نسبت به ثبت نام در بانک مهر ایران شعبه خیابان مهدیه اقدام تا انشالله مقدمات نوسازی ناوگان فراهم شود .

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=201252
  • دیدگاه‌ها برای معرفی تاکسیرانان برای دریافت تسهیلات نوسازی خودرو آغاز شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.