• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
1

معابر اصلی و پرتردد تویسرکان ضد عفونی و گندزدایی شد+تصاویر

  • کد خبر : 52077
  • 11 اسفند 1398 - 14:51
معابر اصلی و پرتردد تویسرکان ضد عفونی و گندزدایی شد+تصاویر

معابر تویسرکان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر، اماکن دولتی و عمومی اعم از دادستانی، دادگستری و راسته بازار توسط شهرداری این شهر ضد عفونی و گندزدایی شدند. به گزارش عصر همدان؛ ویروس کرونا سبب شده تا نظافت و ضدعفونی شهری بیشتر از همیشه مورد توجه همگان به ویژه شهرداری های […]

معابر تویسرکان به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح شهر، اماکن دولتی و عمومی اعم از دادستانی، دادگستری و راسته بازار توسط شهرداری این شهر ضد عفونی و گندزدایی شدند.

به گزارش عصر همدان؛ ویروس کرونا سبب شده تا نظافت و ضدعفونی شهری بیشتر از همیشه مورد توجه همگان به ویژه شهرداری های شهرهای مختلف قرار گیرد.

از این رو شب گذشته در راستای مقابله با کرونا و با هماهنگی های به عمل آمده با فرماندار، دادستان، شبکه بهداشت و مرکز بهداشت و نیز اعضای شورای شهر تویسرکان سم زدایی معابر اصلی و پارک های عمومی پر تردد انجام شد.

در این زمینه حتی اماکن دولتی و عمومی اعم از دادستانی، دادگستری و راسته بازار هم توسط نیروهای شهرداری این شهر گندزدایی شد.

به گزارش عصر همدان؛ این گندزدایی ها خوب است اما آنچه که بیشتر این روزها تا حدودی می تواند نگرانی ایجاد شده در سطح شهر را برطرف کند توزیع ماسک بین مردم می تواند باشد که با کمبود آن مواجه هستیم.امید آنکه متولیان امر تهیه و تأمین ماسک و موادضدعفونی کننده مورد نیاز مردم شهرستان را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=52077
  • دیدگاه‌ها برای معابر اصلی و پرتردد تویسرکان ضد عفونی و گندزدایی شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.