• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

مصرف گاز در همدان ۳ میلیون متر مکعب افزایش را تجربه کرد

  • کد خبر : 100688
  • 01 بهمن 1399 - 15:23
مصرف گاز در همدان ۳ میلیون متر مکعب افزایش را تجربه کرد

عبد الله فیاض با بیان اینکه مصرف گاز در استان بالا رفته است از طرح تشویقی برای مشترکان کم مصرف خبر داد و تاکید کرد از شروع زمستان گاز هیچ منطقه ای قطع نشده است اما به یاری شهروندان محتاجیم. به گزارش عصر همدان، عبد الله فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش مصرف […]

عبد الله فیاض با بیان اینکه مصرف گاز در استان بالا رفته است از طرح تشویقی برای مشترکان کم مصرف خبر داد و تاکید کرد از شروع زمستان گاز هیچ منطقه ای قطع نشده است اما به یاری شهروندان محتاجیم.

به گزارش عصر همدان، عبد الله فیاض، مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از افزایش مصرف گاز در استان از ۱۱ میلیون متر مکعب به ۱۴ میلیون متر مکعب خبر داد.

وی با بیان اینکه صنایع و کارخانه جات با قطعی گاز مواجه نشده اند افزود: صنایع و کارخانه‌های سیمان و نیروگاه براساس قراردادی که هرساله منعقد می‌شود در فصل سرما از سوخت دوم استفاده می‌کنند.

وی از اجرای طرح مشوق برای مشترکین کم مصرف خبر داد و اظهار کرد: مشترکانی که مصرف گازشان کمتر از ۲۰۰ متر مکعب باشد، هزینه قبض به صورت رایگان محاسبه خواهد شد. همچنین مشترکانی که نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد کاهش مصرف داشته باشند از تخفیف ۱۵ درصدی قبض بها برخوردار خواهند شد و مشترکانی که افزایش ۱۰ درصدی داشته باشند، ۱۵ درصد جریمه می‌شوند.

وی در پایان با بیان اینکه تا به حال گاز هیچ منطقه مسکونی به دلیل فشار کم قطع نشده است، از شهروندان خواهش کرد با مصرف بهینه شرکت گاز را در خدمت رسانی یاری کنند.

انتهای پیام/ رض

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=100688
  • دیدگاه‌ها برای مصرف گاز در همدان ۳ میلیون متر مکعب افزایش را تجربه کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.