• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
1

مسلم غلامی فرماندار دولت سیزدهم در کبودراهنگ شد+تصاویر

  • کد خبر : 153823
  • 08 خرداد 1401 - 16:05
مسلم غلامی فرماندار دولت سیزدهم در کبودراهنگ شد+تصاویر

پیش از ظهر امروز مراسم معارفه فرماندار کبودراهنگ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان و مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. به گزارش عصرهمدان؛ مراسم معارفه فرماندار کبودراهنگ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان و مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. حجت الاسلام نقی باقری […]

پیش از ظهر امروز مراسم معارفه فرماندار کبودراهنگ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان و مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

به گزارش عصرهمدان؛ مراسم معارفه فرماندار کبودراهنگ با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان و مسئولین این شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

حجت الاسلام نقی باقری امام جمعه شهرستان کبودراهنگ با تجلیل از خدمات دولت انقلابی اظهار کرد:دولت انقلابی برای خدمت صادقانه به مردم آمده است و دشمن در عرصه رسانه ای در حال تخریب عملکردهای دولت است.

وی با اشاره به انتخاب فرماندار در شهرستان کبودراهنگ افزود:نماینده مردم بهارو کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی دلسوزی بیش از حد دارد چرا که هم برای سرپرستی انتخابش دقیق و خوب بود هم برای فرمانداری انتخابش خوب است

در ادامه برنامه فتح الله توسلی نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی به ارائه گزارش مفصلی از برنامه ها و اقدامات انحام شده خود در شهرستان پرداخت.

وی با اشاره به مشکلات فراوان مردم در کبودراهنک اضافه کرد: مظلومیت و محرومیت شهرستان کبودراهنگ به راحتی قابل رویت است و مسئولین برای حل این مشکلات ورود جدی کنند.

در ادامه این برنامه حسن رضا نیا معاون سیاسی امنیتی استاندارد ی همدان با اشاره به انتخاب فرمانداری بومی در کبودراهنگ عنوان کرد:انتخاب مدیری بومی،انقلابی و با سابقه به عنوان فرماندار کبودراهنگ نشان از نگاه ویژه و اهمیت بالای شهرستان کبودراهنگ برای استاندارد ی و شخص جناب آقای استاندارد دارد.

در انتهای این برنامه مسلم غلامی فرماندار شهرستان کبودراهنگ با اشاره به صبغه انقلابی گری مردم فهیم کبودراهنگ بیان کرد: مردم شهرستان کبودراهنگ در سال ۹۶ انقلابی گری و ولایتمداری خود را در انتخاب رئیس جمهور انقلابی نشان دادن و رای بیش از ۷۰ درصدی مردم این شهرستان گواه این روحیه انقلابی است.

مسلم غلامی با درخواست از مسئولین این شهرستان خاطر نشان کرد:از همه مردم فهیم و مسئولین عزیز خواهشمندیم که از همین لحظه در راستای وظایف خود ورود پیدا کنیم تا ان‌شاءالله وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام /ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153823
  • دیدگاه‌ها برای مسلم غلامی فرماندار دولت سیزدهم در کبودراهنگ شد+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.