• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4

مستاجران همدانی متقاضی وام در انتظار ابلاغ بخشنامه

  • کد خبر : 75503
  • 26 تیر 1399 - 8:56
مستاجران همدانی متقاضی وام در انتظار ابلاغ بخشنامه

طرح های دولت در مقابله با گرانی مسکن و افزایش اجاره بها هنوز  هیچ آبی را برای مستاجران گرم نکرده است. به گزارش عصر همدان؛ در چند ماه گذشته شاهد افزایش بی سابقه اجاره بها و قیمت منازل مسکونی در استان همدان و سایر استان‌های کشور بودیم. مسئولین برای مقابله با این مشکل طرح حمایت […]

طرح های دولت در مقابله با گرانی مسکن و افزایش اجاره بها هنوز  هیچ آبی را برای مستاجران گرم نکرده است.

به گزارش عصر همدان؛ در چند ماه گذشته شاهد افزایش بی سابقه اجاره بها و قیمت منازل مسکونی در استان همدان و سایر استان‌های کشور بودیم.

مسئولین برای مقابله با این مشکل طرح حمایت از مستاجر ها را در قالب تسهیلات ودیعه مسکن وام مستاجران مطرح کردند طرحی که در آن از کمک ۲۳۰ میلیارد تومانی بنیاد مستضعفان به مستاجران مژده داده شده است‌.

درباره جزئیات این طرح گفتگویی با مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان همدان داشتیم تا از نحوه ثبت نام، شرایط و مبلغ وام حمایتی جویا شویم.

داریوش حسینی در پاسخ به این مطلب که هنوز بخشنامه ای در این مورد به استان ابلاغ نشده گفت: تا وقتی بخشنامه ای به ما ابلاغ نشود ما نمی توانیم در مورد آن اظهار نظر کنیم.

وی همچنین در مورد طرح مالیات بر خانه‌های خالی که چند ماه گذشته صحبت زیادی در مورد آن مطرح شده عنوان کرد: احتمالاً در چند روز آینده بخشنامه این طرح نیز ابلاغ شود و از آن پس می توانیم در مورد آن نیز اظهارنظر کنیم.

ارائه طرح های دولتی برای حل مشکلات مقطعی مردم از جمله راهکارهای دولت در مقابله با کاهش فشار اقتصادی بر مردم است و باعث خوشحالی مستاجران و مردم می شود اما فاصله زمانی طرح موضوع تا اجرایی شدن آن گاهی آنقدر زیاد است که امیدی در مستاجران باقی نمی گذارد.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=75503
  • دیدگاه‌ها برای مستاجران همدانی متقاضی وام در انتظار ابلاغ بخشنامه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.