• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3

مسئولان در حل مشکلات خانواده شهدا پرتلاش باشند

  • کد خبر : 159256
  • 04 مرداد 1401 - 4:16
مسئولان در حل مشکلات خانواده شهدا پرتلاش باشند

فرماندار تویسرکان تلاش برای حل مشکلات خانواده شهدا را وظیفه تک تک مسئولان دانست و گفت: مجاهدت ها و صبوری خانواده های معزز شهدا بر هیچ کسی پوشیده نیست. به گزارش عصرهمدان؛ این روزها همزمان با روزهای خوش عملیات مرصاد، سالروز عملیاتی که منافقین کور دل در غرب کشور برای همیشه زمین گیر شدند برنامه […]

فرماندار تویسرکان تلاش برای حل مشکلات خانواده شهدا را وظیفه تک تک مسئولان دانست و گفت: مجاهدت ها و صبوری خانواده های معزز شهدا بر هیچ کسی پوشیده نیست.

به گزارش عصرهمدان؛ این روزها همزمان با روزهای خوش عملیات مرصاد، سالروز عملیاتی که منافقین کور دل در غرب کشور برای همیشه زمین گیر شدند برنامه های متعددی در سطح شهرستان شهید پرور تویسرکان در حال برگزاری است.این شهرستان ۳۴ شهید در عملیات غرور آفرین مرصاد تقدیم نظام کرده است.

از جمله این برنامه ها دیدار فرماندار تویسرکان با سه خانواده شهید عملیات مرصاد بود.

حسین افشاری در حاشیه این دیدارها؛ عزت، اقتدار، امنیت، آسایش و آرامش کشور را مدیون خون پاک شهدای گرانقدر برشمرد و گفت: اگر آن مجاهدت ها، صبوری و استقامت خانواده معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران در تربیت نسلی مومن و شهدایی نبود، این اقتداری نصیب ملت ایران نمی شد.

وی این گونه دیدارها را وظیفه ای بر گردن تک تک مسئولان عنوان کرد و افزود: مردم شریف ایران زمین تا ابد قدردان زحمات و تلاش های خانواده شهدا هستند و مسئولان نیز وظیفه دارند تا برای رفع مشکلات این خانواده ها از هیچ کوششی دریغ نکنند.

به گزارش عصرهمدان؛ در این روزها همچنین شاهد برگزاری یادواره شهدای عملیات مرصاد و گرامیداشت شهدای گمنام شهرستان در دانشگاه آزاد اسلامی با حضور فرماندار و اقشار مردم شهید پرور تویسرکان بودیم.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=159256
  • دیدگاه‌ها برای مسئولان در حل مشکلات خانواده شهدا پرتلاش باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.