• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

مرکز و سکوی تخلیه گندم در تعاونی طویلان سفلی افتتاح شد

  • کد خبر : 191953
  • 09 مرداد 1402 - 10:21
مرکز و سکوی تخلیه گندم در تعاونی طویلان سفلی افتتاح شد
بخشدار پیرسلمان از افتتاح مرکز و سکوی تخلیه گندم در تعاونی طویلان سفلی خبر داد.

به گزارش عصر همدان؛ محمود فیروزبخت گفت: در راستای خدمات رسانی بیشتر و ماندگار به کشاورزان ۱۴ روستای منطقه کلیایی بخش پیرسلمان، اولین مرکز و ایستگاه سکوی تخلیه گندم شهرستان اسدآباد در شرکت تعاونی طویلان سفلی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان از محل اعتبارات شرکت تعاونی افتتاح و به بهر‌ه‌برادری رسید.

بخشدار پیرسلمان تصریح کرد:  انبار شرکت تعاونی طویلان سفلی با ظرفیت ۱۰۰۰تن بعنوان اولین وتنها  شرکت تعاونی شهرستان اسدآباد می باشد که با یک اقدام بی نظیر در راستای خدمات رسانی به کشاورزان منطقه بمنظور کاهش هزینه ها، صرفه جویی در وقت ،افزایش سرعت عمل در تحویل گندم، حمل و نقل آسان و رفع مشکلات کشاورزان که در سنوات گذشته نیز روبه رو بوده اند مجهز و نقش بسزایی را در این زمینه ایفا کند.

وی  افزود:در سال زارعی جاری در ۳۷۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دهستان کلیایی کشت گندم صورت  و تاکنون ۱۱۰۰ هکتار برداشت و نیز  ۲۰۰۰ تن گندم توسط کشاورزان منطقه به شرکت تعاونی کلیایی تحویل داده شده است.

فیروزبخت از تکمیل و اتمام طرح برق رسانی به گلزار شهید حقمراد زندش در روستای النجه پس از پیگیری های پی در پی با همکاری مدیر اداره برق شهرستان و همراهی مدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران اسدآباد ، دهیار و اعضا شورای اسلامی روستای النجه خبر داد‌.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=191953
  • دیدگاه‌ها برای مرکز و سکوی تخلیه گندم در تعاونی طویلان سفلی افتتاح شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.