• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
4

مرصاد یادآور ایثار و فداکاری بی مثال در راه انقلاب است

  • کد خبر : 11703
  • 05 مرداد 1398 - 9:06
مرصاد یادآور ایثار و فداکاری بی مثال در راه انقلاب است

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: عملیات مرصاد نشان داد که ایرانیان همواره آماده دفاع از انقلاب و میهن اسلامی هستند.   سرهنگ داوود مهدوی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان،  با اشاره به سالروز مجاهدت رزمندگان اسلام در تنگه چهارزبر بر علیه منافقین خائن بخصوص دلاور مردان استان همدان است ادامه داد:در حالی که منافقین […]

فرمانده سپاه ناحیه رزن گفت: عملیات مرصاد نشان داد که ایرانیان همواره آماده دفاع از انقلاب و میهن اسلامی هستند.

 

سرهنگ داوود مهدوی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان،  با اشاره به سالروز مجاهدت رزمندگان اسلام در تنگه چهارزبر بر علیه منافقین خائن بخصوص دلاور مردان استان همدان است ادامه داد:در حالی که منافقین سرمست از حمایت‌های صدام و آمریکا سودای فتح ایران را داشتند با رشادت سپاهیان و ارتشیان اسلام این طرح استکباری به شکست انجام داد.

وی شناخت سازمان منافقین ،اهداف و خیانت‌های آنان را ضرورتی مهم برای نسل جوان کشور برشمرد و افزود:منافقین خلق با سردادن شعارها و اهداف والا به دنبال فریب جوانان و ملت مسلمان ایران بودند اما بصیرت این ملت فداکار راهی جز دریوزگی به دامان صدام جنایتکار و آمریکا مستکبر برای آنان نگذاشت.

مهدوی بازخوانی فداکاری های جوانان همدانی در عملیات مرصاد و سایر عرصه های ایستادگی را مهمترین مسیر ادامه دادن به ایثار و جهاد در برابر دشمنان خدا عنوان کرد و افزود:راه عزت این ملت از مسیر ایستادگی بر آرمانهای شهدای مرصاد و دفاع مقدس میگذرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=11703
  • دیدگاه‌ها برای مرصاد یادآور ایثار و فداکاری بی مثال در راه انقلاب است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.