• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

مردم «مریانج» آماده خلق «حماسه» ای به رنگ «همدلی» و «انفاق»/ خودنمایی «بیرق» های زرد رنگ کریم «اهل بیت» در مریانج

  • کد خبر : 63987
  • 16 اردیبهشت 1399 - 14:23
مردم «مریانج» آماده خلق «حماسه» ای به رنگ «همدلی» و «انفاق»/ خودنمایی «بیرق» های زرد رنگ کریم «اهل بیت» در مریانج

در آستانه جشن بزرگ نیمه رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) بیرق های زرد رنگ کریم اهل بیت در درب منازل مردم مریانج خودنمایی می کند. به گزارش عصر همدان؛ مردم مریانج که همیشه در همه کارهای خیر و فرهنگی از موکب های اربعین گرفته تا دستگیری از نیازمندان خط مقدم و پیشرو هستند […]

در آستانه جشن بزرگ نیمه رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) بیرق های زرد رنگ کریم اهل بیت در درب منازل مردم مریانج خودنمایی می کند.

به گزارش عصر همدان؛ مردم مریانج که همیشه در همه کارهای خیر و فرهنگی از موکب های اربعین گرفته تا دستگیری از نیازمندان خط مقدم و پیشرو هستند و ید طولانی در کمک های خیرانه دارند هر سال جشن امام حسن مجتبی (ع) را با حضور ۵۰۰۰ نفر برگزار می کنند.

امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا برنامه های میلاد کریمه اهل بیت (ع) در ۵ محور فرهنگی برگزار می شود.

باقر اجاقی مسئول هیات روضه الشهدا مریانج با اشاره به برگزاری جشن بزرگ نیمه رمضان گفت: ۱۲۰۰ پرچم زرد رنگ به نام کریمه اهل بیت با نصب پایه را درب منازل داشته ایم که کاری بسیار سنگین و فرسایشی بود اما با تلاش جهادی موفق به نصب آنها شدیم و این کار فرهنگی به نام طرح بیرق اجرا شد.

وی ادامه داد: دومین محور برگزاری مسابقات چهارگانه با چهار محور مختلف نقاشی با موضوع « اگر امام حسن مجتبی (ع) حرم داشت…….. » که در این مسابقه طرح حرم آینده امام حسن را نقاشی می کنند و طرح دوم دکلمه خوانی و سومین طرح مداحی پسران زیر ۱۵ سال است و آخرین مسابقه مطاله یک برنامه نرم افزاری است.

اجاقی از نورافشانی ۱۰ نقطه مرتفع شهر مریانج در شب میلاد خبر داد و گفت: ساعت ۲۲ از ساختمان مرتفع در شهر مریانج نورافشانی داریم، همچنین کاروان شادی به مدت دو روز در سطح شهر حضور دارند.

مسئول هیات روضه الشهدا با اشاره به خانواده های آسیب دیده در بیماری کرونا افزود: قرارگاه محرومیت زدایی و مواسات برای فقرا ایجاد شده و خوشبختانه تا بحال ۸۰ میلیون تومان جمع شده است.

گفتنی است: ۱۲۰۰ بیرق نصب شده در درب منازل همگی توسط کارگاهی در شهر مریانج و تولید داخل تهیه شده است که از تولید پرچم تا تهیه پایه و میلگرد همگی تولیدات داخل هستند.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63987
  • دیدگاه‌ها برای مردم «مریانج» آماده خلق «حماسه» ای به رنگ «همدلی» و «انفاق»/ خودنمایی «بیرق» های زرد رنگ کریم «اهل بیت» در مریانج بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.