• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0
گفتگوی مردم همدانی بمناسبت 22 بهمن در عصر همدان منتشر شد:

مردم همدان ولایت‌مدار و گوش به فرمان رهبر

  • کد خبر : 211180
  • 22 بهمن 1402 - 11:15
مردم همدان ولایت‌مدار و گوش به فرمان رهبر
راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشکوه‌تر از هر سال با حضور مردم ولایت‌مدار و انقلابی مردم همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی <<عصر همدان>> مردم در جشن بزرگ پیروزی انقلاب‌اسلامی حضوری بی‌نظیر داشتند که در این خصوص با مردم به گفتگو پرداختیم.
احمد مرادی ۴۵ ساله در این خصوص گفت: مردم پای کار هستند اگر مسئولین پای کار باشند مردم کسانی هستند که آمریکا را همیشه نا‌امید کردند و الان مرز را تا فلسطین اشغالی بردند، اسرائیل حتی از عکس حضرت‌آقا هم در آن منطقه می‌ترسند.
وی افزود: الحمدالله مردم پای‌کار و مسلمان و انقلابی هستند و می‌خواهند اسلام را در جهان برقرار کنند.

مریم طهماسبی ۱۸ ساله در خصوص شرکت در انتخابات گفت: با شرکت در انتخابات دشمن را باید نا‌امید کرد دشمن می‌خواهد ببیند حضور مردم چطور است و هرچه درصد آرا بیشتر باشد دشمن نا‌امید می‌شود.
محمود موحدی ۲۴ ساله و دانشجو نیز گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری‌اسلامی ایران علاوه بر تلاششان در فضای حقیقی و مجازی و علا‌رقم تهاجماتی که از اول انقلاب داشتند، ملت ایران همه در صحنه هستند و سال به سال حضور مردم بیشتر می‌شود و این نشان از ولایت مداری و نشان از این است که جمهوری‌اسلامی ایران اردوگاه اسلام است و خدا راشاکر هستیم که مردم ولایت مدار و گوش به فرمان حضرت‌آقا هستند.
مینا طالبی ۳۵ ساله گفت: مشاهده می‌کنیم مردم کشور در استان همه آمدند تا مشت محکمی بر دهان دشمن بزنند.

وی در خصوص انتخابات افزود: انتخابات حق ما است و بزرگان کشور گفتند حتی با وضو وارد محوطه انتخابات شویم.
مهسا داودی ۲۱ ساله با تبریک ایام الله دهه فجر و ۴۵ مین پیروزی انقلاب اسلامی گفت: باید به دشمن بفهمانیم ما همیشه در عرصه حضور داریم چه در حماسه ۲۲ بهمن، چه در انتخابات و دشمن هیچ کاری نخواهد کرد.
مصطفی برزگر ۵۴ ساله نیز با تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی بر ظلم و استکبار جهانی گفت: ۲۲ بهمن نشانه تجلی پیوند امت با امامت است و این حضور امید آفرین است.
وی ادامه داد: دشمنان اسلام که تلاش شبانه روزی دارند و می خواهند یاس و نا امیدی ایجاد کنند اما حضور پرشور مردم مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود .
برزگر افزود: مردم در انتخابات هم همچنان حضور پرشوری خواهند داشت، اگر کسی از وضعیت موجود هم ناراضی است باید در انتخابات شرکت کند تا یک تحولی ایجاد کند.
لیلا حسینی در خصوص شرکت در انتخابات گفت: انتخابات امنیت بخش است کسی که در انتخابات شرکت می کند مسئولین را به دست خودش انتخاب می کند.
وی افزود: دشمن از حضور ما نا‌امید می‌شود و تبلیغات منفی دشمن بر باد خواهد رفت.
قاسم مرادخانی نیز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: حضور مردم،
مشارکت بالا، رقابت واقعی، امنیت و سلامت انتخابات باید وجود داشته باشد و حضور هم بایدحضور آگاهانه و انتخاب آگاهانه باشد تا فرد اصلح را بتوانیم انتخاب کنیم.

انتهای خبر/ب

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=211180
  • دیدگاه‌ها برای مردم همدان ولایت‌مدار و گوش به فرمان رهبر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.