• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
0

مردم مقصر اصلی عدم پیشرفت همدان را معرفی کنند/پس از بازگشت از کنفرانس، دستاورد ها را بیان می کنم

  • کد خبر : 153899
  • 09 خرداد 1401 - 9:54
مردم مقصر اصلی عدم پیشرفت همدان را معرفی کنند/پس از بازگشت از کنفرانس، دستاورد ها را بیان می کنم

شهردار همدان با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص حضورش در کنفرانس جهانی «کاهش خطرپذیری» در کشور اندونزی گفت: ان شاالله پس از اتمام و بازگشت از سفر براساس برنامه پیش بینی شده با رسانه های رسمی اخبار این سفر و دستاورد هایش را بازگو خواهم کرد تا مردم شریف همدان لذت این تلاش […]

شهردار همدان با اشاره به حواشی پیش آمده در خصوص حضورش در کنفرانس جهانی «کاهش خطرپذیری» در کشور اندونزی گفت: ان شاالله پس از اتمام و بازگشت از سفر براساس برنامه پیش بینی شده با رسانه های رسمی اخبار این سفر و دستاورد هایش را بازگو خواهم کرد تا مردم شریف همدان لذت این تلاش شبانه روزی همکاران محترمم را در مجموعه شهرداری بچشند.

به گزارش عصرهمدان؛ سید مسعود حسینی، شهردار همدان به دعوت رسمی سازمان ملل متحد به کنفرانس جهانی «کاهش خطرپذیری» در کشور اندونزی دعوت شد که با حضور شهردارانی از شهرهای مختلف جهان در حال برگزاری است اما این دعوت با حواشی زیادی روبه رو شد.

حواشی ایجاد شده باعث شد که وی جوابیه ای را در فضای مجازی منتشر کند.

متن جوابیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مطالبی پیرامون فضاسازی های صورت گرفته در فضای مجازی

همانطور که شما همشهریان عزیز مستحضر هستند ، بنده به دعوت سازمان ملل متحد به کنفرانس شهر تاب آور دعوت شدم . زحمات ۹ ساله همکاران محترم در این حوزه ( مدیریت بحران ) باعث شده تا شهر همدان توسط مجمع جهانی ریسک به عنوان الگوی تاب آوری ( با نام مدل همدان ) معرفی گردد.

اما پیرامون سفر بنده به این کشور و اجلاس مطالب خلاف واقعی منتشر شده که لازم است جهت تنویر افکار عمومی و آگاهی مردم شریف همدان به آنها پاسخ بدهم .

۱. همانطور که در سه اسلاید اول مشاهده میکنید دعوت از اینجانب به صورت رسمی توسط سازمان ملل متحد به عنوان یکی از سخنرانان اصلی روز اول انجام شده است

لازم به ذکر است از بین شهرداران کشور عزیزمان ، صرفا برای شهردار همدان دعوت نامه صادر گردیده است و سایر شهرداری هایی که متقاضی شرکت در کنفرانس بودند می بایست هزینه های سفر را پرداخت میکردند .

از جمله شهرداری تهران که سه نفر با هزینه شهرداری تهران در سفر مذکور شرکت نمودند.

۲.همانطور که در متن و ترجمه نامه مشخص است تمامی هزینه های این سفر توسط خود سازمان ملل متحد پرداخت شده و حتی بلیط رفت و برگشت از قبل توسط این سازمان رزرو شده است.

۳.تمامی مراحل اخذ مجوز جهت حضور در این کنفرانس از نهاد های ذیربط انجام شده است . جهت هماهنگی های انجام سفر در تاریخ ۱۴۰۱/۰۲/۰۵ به شماره نامه ۲۰۰۱۴۰۱۸۹۱ با استاندارد ی همدان مکاتبه صورت گرفته است.

۴. توصیه نامه وزارت کشور مبنی بر حضور وبیناری برای عموم شهر ها بوده اما شهرداری همدان به عنوان سخنران اصلی در اولین روز همایش توسط سازمان معرفی شده است . که تصاویر این همایش و سخنرانی بنده در رسانه های رسمی منتشر شده است.

توصیه نامه وزارت کشور به شهرداری همدان که توسط استاندارد ی به شهرداری ابلاغ شده پس از خروج بنده از کشور و در روز یکم خرداد به شماره نامه ۱۴۵۶ مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ با امضای معاون محترم هماهنگی امور عمرانی بوده است .

۵. مبلغی که توسط شهرداری به صورت علی الحساب به بنده برای این سفر داده شده است ، به صورت رسمی مستند شده و صرفا برای موارد اضطراری لحاظ شده است . که به جهت شفاف سازی و وجود اسناد مالی و همچنین جهت پاسخگویی شخص شهردار به حساب بنده واریز شده که بعد از سفر این مبلغ به شهرداری عینا عودت داده خواهد شد .

۶. ان شاالله پس از اتمام و بازگشت از سفر براساس برنامه پیش بینی شده با رسانه های رسمی اخبار این سفر و دستاورد هایش را بازگو خواهم کرد تا مردم شریف همدان لذت این تلاش شبانه روزی همکاران محترمم را در مجموعه شهرداری بچشند.

اما در آخر سوال اینجاست که چرا برخی افراد و رسانه ها این حجم از تخریب و قضاوت یک طرفه و و غیر منصفانه را در حالی که بنده هنوز از سفر برنگشته ام به راحتی و بدون تحقیق منتشر می کنند؟

آیا قرار است منافع مردم و مصلحت مردم فدای منفعت خواهی اصحاب زر، زور و تزویر قرار گیرد؟

مردم عزیز شما قضاوت کنید و مقصر وضع موجود عدم پیشرفت کلانشهر همدان را معرفی کنید.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=153899
  • دیدگاه‌ها برای مردم مقصر اصلی عدم پیشرفت همدان را معرفی کنند/پس از بازگشت از کنفرانس، دستاورد ها را بیان می کنم بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.