• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

مردم طی مدت انتقال آب‌ در مصرف آب صرفه‌جویی کنند/لزوم پایش برخی مجتمع های تجاری استان در زمینه گرمایشی و اعلام حریق

  • کد خبر : 162064
  • 24 مرداد 1401 - 8:45
مردم طی مدت انتقال آب‌ در مصرف آب صرفه‌جویی کنند/لزوم پایش برخی مجتمع های تجاری استان در زمینه گرمایشی و اعلام حریق

فرزاد تیموری اظهار کرد: اعتبار عمرانی سال جاری استان همدان بدون در نظر گرفتن اعتبارات ملی، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است در حالیکه ۱۴ هزار میلیارد تومان در جریان سفر رئیس جمهور به این استان جذب شد و اختصاص یافت. به گزارش عصرهمدان؛ فرزاد تیموری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان، در […]

فرزاد تیموری اظهار کرد: اعتبار عمرانی سال جاری استان همدان بدون در نظر گرفتن اعتبارات ملی، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است در حالیکه ۱۴ هزار میلیارد تومان در جریان سفر رئیس جمهور به این استان جذب شد و اختصاص یافت.

به گزارش عصرهمدان؛ فرزاد تیموری، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان، در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان همدان، گفت: اعتبار عمرانی سال جاری استان همدان بدون در نظر گرفتن اعتبارات ملی، یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان است در حالیکه ۱۴ هزار میلیارد تومان در جریان سفر رئیس جمهور به این استان جذب شد و اختصاص یافت. همچنین در جریان سفر استانی دولت، اعتبارات خوبی برای مناطق روستایی استان همدان مصوب شد.

وی افزود: اعتبار مورد نیاز بسیاری از طرح‌های بزرگ و بلاتکلیف این استان نیز تامین شد که در حال مبادله تفاهم نامه‌ها با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای تخصیص اعتبارات مصوب سفر هستیم.

تیموری ادامه داد: اختصاص ۱۴ هزار میلیارد تومان اعتبار سفر هیات دولت به استان، بخش قابل توجهی از مشکلات استان در زمینه اجرای پروژه ها را حل و روند رشد و توسعه استان را شتاب خواهد داد چراکه اعتبار لازم برای تکمیل طرح های مهم و حیاتی استان دراین سفر جذب شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان حوزه راه و شهرسازی اضافه کرد: با سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بیشترین میزان اعتبار سفر رئیس جمهور به استان همدان را به خود اختصاص داد.

تیموری تصریح کرد:  در بخش جهاد کشاورزی نیز بیش از ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در جریان این سفر جذب شده است.

وی تاکید کرد: اعتبارات بخش جهاد کشاورزی باید صرف مرمت و لایروبی قنوات، توسعه کشاورزی نوین، ترویج کشت‌های گلخانه‌ای، توسعه کشت‌های راهبردی نظیر گندم و کلزا و خودکفایی در محصولات راهبردی کشاورزی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان اظهار کرد: امسال بیشترین میزان کاهش بارندگی در استان نسبت به دوره ۴۳ ساله اخیر را داریم که منجر به بروز مشکلاتی در تامین آب مورد نیاز شده است.

تیموری با بیان اینکه یکی از طرح‌های مهم برای رفه مشکل آب، اجرای پروژه آبرسانی بین حوضه‌ای است، گفت: به رغم گذشت حدود ۱۷ سال از آغاز طرح آبرسانی بین‌حوزه‌ای، بلاتکلیف و کمترین میزان پیشرفت را داشت، اما در همین چند ماه اخیر و به همت دولت سیزدهم یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان از سوی وزارت نیرو در چند مرحله برای پیشرفت طرح، اختصاص داده شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندارد ی همدان عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور به استان همدان نیز یک هزار میلیارد تومان برای این طرح پیش بینی شد.

تیموری در پایان تاکید کرد: خط انتقال آب از شهر مهاجران به سد آبشینه نیز به طول ۱۵ کیلومتر و اختصاص ۲۰۰ میلیارد تومان از طریق وزارت نیرو از هفته گذشته آغاز شده که با بهره برادری از آن بخشی از مشکل تامین آب موردنیاز رفع می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=162064
  • دیدگاه‌ها برای مردم طی مدت انتقال آب‌ در مصرف آب صرفه‌جویی کنند/لزوم پایش برخی مجتمع های تجاری استان در زمینه گرمایشی و اعلام حریق بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.