• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
2

استقبال شهروندان “بهار” از امام جمعه جدید شهرستان

  • کد خبر : 17457
  • 08 شهریور 1398 - 13:41
استقبال شهروندان “بهار”  از امام جمعه جدید شهرستان

پیش از نماز جمعه این هفته شهر بهار مراسم استقبال از حجت الاسلام ارزنده به عنوان امام جمعه شهرستان بهار برگزار شد. به گزارش عصر همدان؛ ظهر امروز امام جمعه جدید شهر بهار با استقبال مردم و مسئولین شهر بهار از حرم آیت الله بهاری و گلزار شهدا برای اقامه نماز جمعه تا مصلای شهربهار […]

پیش از نماز جمعه این هفته شهر بهار مراسم استقبال از حجت الاسلام ارزنده به عنوان امام جمعه شهرستان بهار برگزار شد.

به گزارش عصر همدان؛ ظهر امروز امام جمعه جدید شهر بهار با استقبال مردم و مسئولین شهر بهار از حرم آیت الله بهاری و گلزار شهدا برای اقامه نماز جمعه تا مصلای شهربهار مشایعت شد.

احسان قنبری، فرماندار شهرستان بهار ضمن خیر مقدم به امام جمعه جدید شهرستان بهار گفت: ما به خود می بالیم که حجت الاسلام ارزنده به عنوان امام جمعه شهرستان بهار معرفی شده اند و امیدواریم توفیق استفاه از محضر ایشان را داشته باشیم.

حجت الاسلام شعبانی نماینده ولی فقیه در استان نیز با برشمردن مبارک بودن روز جمعه مردم را به شرکت در فریضه نماز جمعه توصیه کرد و گفت: امروز روز مبارکی برای شهر بهار است که حجت الاسلام ارزنده به امامت جمعه شهر بهار معرفی شد.

حجت الاسلام شعبانی با تشکر از زحمات حجت الاسلام حاتم نیا گفت: در طی ادوار گذشته شهر بهار چندین امام جمعه به خود دیده که از حجت الاسلام وحیدی در ابتدای انقلاب تا آقایان حیدری، رهبر ، عظیم زاده ، حاتم نیا گرفته و هم اکنون نیز در خدمت حجت الاسلام ارزنده هستیم که در این مدت زحمات فراوانی در سطح شهرستان کشیده اند.

وی با خیر مقدم به حجت الاسلام ارزنده وی را یک روحانی متدین و انقلابی با سابقه ۱۵ ساله امامت جمعه یکی از روحانیون موفق در سطح استان دانست و با توصیه به مردم برای شرکت در نماز جمعه گفت: مردم با حضور پر رنگ خود در نماز جمعه حمایت معنوی خود را از امام جمعه نشان میدهند و امام جمعه نیازمند حمایت های معنوی مردم است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=17457
  • دیدگاه‌ها برای استقبال شهروندان “بهار” از امام جمعه جدید شهرستان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.