• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
0

مردم اسدآباد منتخبین خود در شورای این شهر را با چه سوابق تحصیلی و اجرایی انتخاب کردند؟

  • کد خبر : 118994
  • 06 تیر 1400 - 10:05
مردم اسدآباد منتخبین خود در شورای این شهر را با چه سوابق تحصیلی و اجرایی انتخاب کردند؟

شهرستان اسدآباد دارای سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز است که در این گزارش به‌صورت تفکیک به سوابق تحصیلی و اجرایی منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر اسدآباد پرداختیم. به گزارش عصرهمدان؛ با اتمام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۲۸ خرداد امسال و اعلام نتایج آرای در ۴۶ شعبه اخذ رأی با تعداد […]

شهرستان اسدآباد دارای سه شهر اسدآباد، آجین و پالیز است که در این گزارش به‌صورت تفکیک به سوابق تحصیلی و اجرایی منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر اسدآباد پرداختیم.

به گزارش عصرهمدان؛ با اتمام ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر در ۲۸ خرداد امسال و اعلام نتایج آرای در ۴۶ شعبه اخذ رأی با تعداد ۲۱ هزار و ۵۷۸ رأی مأخوذه در شهر اسدآباد ۷ نفر به‌عنوان منتخب مردم انتخاب شدند که در این گزارش به سوابق تحصیلی و اجرایی این منتخبین پرداختیم.

در اعضای جدید شورای اسلامی شهر اسدآباد که به‌عنوان منتخبین مردم در این شورا مطرح هستند و تا چند روز فعالیت خود را آغاز می‌کنند، به ترتیب آرا علی توکلی‌صالح، فردین جمور، حمیدرضا مرادی‌ضمیر، رسول غلامی‌گواه، قاسمعلی شرکایی، ژیلا عسگری و مهدی صفریان هستند.

علی توکلی صالح که با ۳ هزار و ۳۰۸ رأی به‌عنوان منتخب اول مردم اسدآباد در شورای اسلامی در این شهر انتخاب شد، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی است و فعالیتش در بخش خصوصی و عضویت در اتاق بازرگانی ستان و بخش خصوصی بوده است.

فردین جمور دیگر منتخب مردم با آرای ۳ هزار و ۱۷۷ رأی در این شوراست که دارای تحصیلات کارشناسی در رشته مشاوره و کارشناسی ارشد در رشته علوم تربیتی است، او داری مدیریت اجرایی در مدرس، کارشناس فرهنگی و هنری، مشاوره مدارس بوده است.

حمیدرضا مرادی ضمیر یکی دیگر از ۷ منتخب مردم در شورای اسلامی شهر اسدآباد است که در این انتخابات بارأی آوری ۳ هزار و ۱۱۶ رأی دارای مدرک کارشناسی مدیریت بازرگانی با سوابق کاری در اتحادیه کارگری ساختمانی به‌عنوان رئیس و دبیر بوده است.

قاسمعلی شرکایی هم با آرا ۲ هزار و ۸۸۴ رأی به‌عنوان منتخب سوم مردم در شورای اسلامی شر اسدآباد است که دارای مدرک مهندسی معماری، مدیرعامل شرکت عمرانی است که طراح و مجری پروژه‌های عمرانی شهری با ۲۰ سابقه کاری، منتخب جونان استان درزمینهٔ مهارت توسعه و اشتغال و جزو طراحان همایش بین المللی مصرف بهینه سوخت است.

رسول غلامی گواه دیگر منتخب شورا در این شهر با ۲ هزار و ۶۸۹ رأی دارای شغل آزاد ازجمله آپارتمان‌سازی بوده و البته تحصیلاتش کارشناسی مدیریت بازرگانی است.

ژیلا عسگری به‌عنوان تنها خانم منتخب در این دوره از شوراها با آرا ۲ هزار و ۵۰۲ رأی است که در دوره گذشته هم به‌عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شد. او دارای تحصیلات کارشناس ارشد مدیریت برنامه‌ریزی فضاهای جذب گردشگری است که در دارای سوابق کاری در آموزش‌وپرورش، مدیریت مدارس، آزمونگر سازمان فنی و حرفه‌ای فرهنگی است.

مهدی صفریان هم با ۲ هزار و ۳۲۹ رأی که به‌عنوان آخرین منتخب اصلی شورای اسلامی شهر اسدآباد انتخاب شد، دارای مدرک کارشناسی مدیریت عملیات امداد و نجات، دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و در جمعیت هلال‌احمر مشغول خدمت است.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات شهرستان اسدآباد، ۵۰.۵ درصد مردم این شهرستان در انتخابات این دوره شرکت کردند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=118994
  • دیدگاه‌ها برای مردم اسدآباد منتخبین خود در شورای این شهر را با چه سوابق تحصیلی و اجرایی انتخاب کردند؟ بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.