• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
1

مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قراویز اسدآباد برگزار شد+تصاویر

  • کد خبر : 82036
  • 11 شهریور 1399 - 19:09
مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قراویز اسدآباد برگزار شد+تصاویر

به مناسبت سالروز عملیات قراویز و شهادت ۱۳ تن از رزمندگان اسدآباد در این عملیات، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آنان در مسجد جامع این شهر برگزار شد. به گزارش عصر همدان، همزمان با ۱۱ شهریور سالروز عملیات قراویز در سال ۱۳۶۰، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قراویز شهرستان اسدآباد در مسجد جامع این […]

به مناسبت سالروز عملیات قراویز و شهادت ۱۳ تن از رزمندگان اسدآباد در این عملیات، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آنان در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، همزمان با ۱۱ شهریور سالروز عملیات قراویز در سال ۱۳۶۰، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قراویز شهرستان اسدآباد در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

در این یادواره که با حضور اقشار مختلف مردم، مسئولان، بسیجیان و نیروهای نظامی برگزار گردید، امام جمعه اسدآباد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قراویز، اظهار کرد: امروز علی رغم شیوع کرونا، اوضاع مملکت ایران اسلامی خوب است و این به خاطر صبر و استقامت مردم و وجود ولایت فقیه و شهداست.

حجت الاسلام سید موسی حسینی با اشاره به شهادت امام سجاد(ع)، گفت: شهدا با الگوگیری از ائمه اطهار (ع) در جبهه های حق علیه باطل حاضر شده و مقابل دشمن ایستادند.

در پایان مراسم پس از مداحی مداحان اهل بیت(ع) و سینه زنی حاضران، از خانواده معظم شهدای قراویز با اهدا لوح تقدیر تجلیل شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82036
  • دیدگاه‌ها برای مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قراویز اسدآباد برگزار شد+تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.