• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

مراسم معنوی اعتکاف در روستای همه کسی شهر صالح‌آباد+ تصاویر

  • کد خبر : 177054
  • 16 بهمن 1401 - 16:30
مراسم معنوی اعتکاف در روستای همه کسی شهر صالح‌آباد+ تصاویر

صبحگاه سیزدهم رجب، مراسم اعتکاف در مسجد امام حسین(ع) روستای همه‌کسی شهر صالح‌آباد طی برنامه ای معنوی آغاز شد که غالب معتکفین حاضر در این مراسم، دختران دانش‌آموز، بخصوص دهه هشتادی ها بودند. به گزارش عصرهمدان؛ عذرا کاظمی، مسئول پایگاه مقاومت بسیج اسماء روستای همه کسی از توابع شهر صالح آباد با تبریک سیزده رجب […]

صبحگاه سیزدهم رجب، مراسم اعتکاف در مسجد امام حسین(ع) روستای همه‌کسی شهر صالح‌آباد طی برنامه ای معنوی آغاز شد که غالب معتکفین حاضر در این مراسم، دختران دانش‌آموز، بخصوص دهه هشتادی ها بودند.

به گزارش عصرهمدان؛ عذرا کاظمی، مسئول پایگاه مقاومت بسیج اسماء روستای همه کسی از توابع شهر صالح آباد با تبریک سیزده رجب سالروز ولادت مظهر علم و عزت و عدالت و سخاوت و شجاعت،اسدالله الغالب، علی بن ابیطالب از برگزاری مراسم پرشور اعتکاف از صبحگاه ۱۳ رجب در روستای همه کسی خبر داد.

کاظمی اظهار کرد: ایام‌البیض، فرصتی مناسب برای سر فرود آوردن به درگاه خداوند متعال و بهانه‌ای برای دوستی با خدا، سه روز خلوت و خلسه، سه روز راز و نیاز، سه روز روزه و قرآن، سه روز ذکر و نماز تا روح آدمی  تازه و  از آلودگی‌ها پاک شود.

وی اذعان کرد: امسال به رسم هر سال با کمک خیرین مراسم معنوی اعتکاف بمدت سه روز به همت شورای فرهنگی روستا، در مسجد امام حسین علیه السلام روستای همه کسی از توابع شهر صالح آباد برگزار شده است و خوشحالیم که امسال نیز می‌توانیم خادمی این فرشتگان زمینی را بکنیم.

مسئول پایگاه مقاومت بسیج اسماء روستای همه‌کسی در پایان گفت: صبحگاه سیزده رجب مراسم استقبال از ۱۳۰نفر از معتکفین مسجدامام حسین(ع) روستای همه کسی برگزار شد که ۴۰نفر از این معتکفین دختران محصل و نوجوان هستند  و در نظر داریم با برگزاری برنامه های فرهنگی، بصیرتی و….  حس و حالی معنوی را برای معتکفین به ارمغان آوریم  وموجبات کسب فیوضات بیشتر و تهذیب و تربیت نفوس و رشد و شکوفایی روحی و معنوی را فراهم نماییم چه بسا بنا فرموده مقام معظم رهبری با “دعای‌ ماه رجب، اعتکاف ماه رجب، نماز ماه رجب، همه وسیله‌ای است برای‌ این که ما بتوانیم دل و جان خود را صفا و طراوت ببخشیم؛سیاهی‌‌ها، تاریکی‌ها و گرفتاری‌ها را از خود دور کنیم و خودمان را روشن سازیم”.

به گزارش عصرهمدان؛ تصاویر تکمیلی این مراسم معنوی را در ادامه مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/ق

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=177054
  • دیدگاه‌ها برای مراسم معنوی اعتکاف در روستای همه کسی شهر صالح‌آباد+ تصاویر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.