• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
9

مراسم بزرگداشت شهید قهاری سعید در گلزار شهدای همدان

  • کد خبر : 104731
  • 04 اسفند 1399 - 11:18
مراسم بزرگداشت شهید قهاری سعید در گلزار شهدای همدان

مراسم بزرگداشت شهید قهاری سعید، صبح امروز متقارن با سالروز شهادت این فرمانده ی شهید در گلزار شهدای همدان برگزار شد. به گزارش عصر همدان، مراسم بزرگداشت شهید قهاری سعید، صبح امروز متقارن با سالروز شهادت این فرمانده ی شهید در گلزار شهدای همدان برگزار شد. حجت الاسلام علی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه […]

مراسم بزرگداشت شهید قهاری سعید، صبح امروز متقارن با سالروز شهادت این فرمانده ی شهید در گلزار شهدای همدان برگزار شد.

به گزارش عصر همدان، مراسم بزرگداشت شهید قهاری سعید، صبح امروز متقارن با سالروز شهادت این فرمانده ی شهید در گلزار شهدای همدان برگزار شد.

حجت الاسلام علی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ابن مراسم گفت: فرماندهان ما از جمله شهید سعید قهاری سعید از فرماندهانی بودند که همیشه در صحنه مبارزه از همه جلو تر حرکت کرده و به نیروهایشان میگفتند ما در فلان منطقه هستیم شما هم بیایید.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در ادامه گفت: مقام معظم رهبری گفتند که سفر آژانس هسته ای به ایران قطعا برای ایران دلسوزانه نیست و آنها برای پیشبرد اهداف غرب به ایران می آیند.

وی در پایان به تجلیل از مجاهدت های خالصانه شهید قهاری سعید در دوران دفاع مقدس و پس از آن پرداخت و عنوان کرد: خداوند مقام شهادت این شهید را بسیار بالا قرار داد.

حجت‌الاسلام سید موسی حسینی‌مجد، امام جمعه اسدآباد نیز در این مراسم اظهار کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند هرموقع ما درمقابل دشمن ایستادگی میکنیم آنها کوتاه می آیند اما هر موقع ما کوتاه می آییم آنها ظلم ستیزی میکنند.

وی افزود: مرگ در راه خدا جز سعادت نیست و زندگی با ذلت جز هلاکت نیست.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104731
  • دیدگاه‌ها برای مراسم بزرگداشت شهید قهاری سعید در گلزار شهدای همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.