• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

پروژه «اسکای مال» در مرحله نهایی کسب پروانه ساخت

  • کد خبر : 76622
  • 01 مرداد 1399 - 13:47
پروژه «اسکای مال» در مرحله نهایی کسب پروانه ساخت

امیر فتحیان نسب با بیان اینکه پروژه اسکای مال مراحل نهایی کسب پروانه ساخت را می گذراند، گفت: پروژه مربوط به شرکت مخابرات بوده و قطعا پیوست های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است. امیر فتحیان نسب، معاون شهرسازی و معماری شهردار همدان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه […]

امیر فتحیان نسب با بیان اینکه پروژه اسکای مال مراحل نهایی کسب پروانه ساخت را می گذراند، گفت: پروژه مربوط به شرکت مخابرات بوده و قطعا پیوست های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است.

امیر فتحیان نسب، معاون شهرسازی و معماری شهردار همدان در گفت وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با بیان اینکه پروژه اسکای مال مرکز تفریحی، تجاریی و دارای پارکینگ است، گفت: پروژه مربوط به شرکت مخابرات بوده و جذب سرمایه گذار خصوصی راهم شرکت مخابرات برعهده دارد.

فتحیان نسب با اشاره به اینکه مجوز ابتدایی پروژه کسب شده و مراحل نهایی پروانه ساخت درحال کسب است، افزود: در کمیسیون ماده ۵، در خصوص ظوابط زمین هایی که قرار است به شکل خاصی ساخته شوند تصمیم گیری می شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار همدان با تاکید بر اینکه طرح های بزرگ مشاوران بزرگی دارند، خاطر نشان کرد: پیوست های فرهنگی و اجتماعی در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: کمیسیون ماده ۵ که شورای عالی معماری شهرسازی کشور است به پیوست فرهنگی و اجتماعی پروژه ها نظارت کامل دارد و پیوست ترافیکی و فرهنگی را برای مراجع زیربط ارسال می کند.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76622
  • دیدگاه‌ها برای پروژه «اسکای مال» در مرحله نهایی کسب پروانه ساخت بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.