• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
3

مذاکره با کشورهای استعمارگر و زورگو بیهوده است

  • کد خبر : 38266
  • 29 آذر 1398 - 14:40
مذاکره با کشورهای استعمارگر و زورگو بیهوده است

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه مذاکره با کشورهای استعمارگر و زورگو بیهوده است گفت: مذاکره فقط با کشورهایی که زیر عهد و پیمان خود نمی زنند امکان دارد. به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه همدان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر با تاکید بر بد عهدی امریکایی ها […]

آیت الله حبیب الله شعبانی با بیان اینکه مذاکره با کشورهای استعمارگر و زورگو بیهوده است گفت: مذاکره فقط با کشورهایی که زیر عهد و پیمان خود نمی زنند امکان دارد.

به گزارش عصر همدان؛ امام جمعه همدان در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهر با تاکید بر بد عهدی امریکایی ها و اروپایی ها گفت: ایران نباید به مذاکره با کشورهای بد عهد و پیمان خوش بین باشد چرا که مذاکرات بی فایده است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور به ژاپن گفت: اولویت در کشور ما باید به تولید ملی باشد. مذاکره با کشورهایی مثل مالزی، چین و ژاپن که اهل تعامل هستند باید در اولویت قرار گیرد.

آیت الله شعبانی تاکید کرد: مذاکرات با کشورهایی که اهل همکاری متوازن و احترام متقابل هستند قطعا نتیجه بخش خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: موفقیت و پیشرفت کشور در تولید داخلی و اتکا به توانایی های جوانان این مرز و بوم است.

هیات نظارت در تایید صلاحیت داوطلب مجلس دقت کند

حجت‌ا‌لاسلام سیدموسی حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر اسدآباد با تأکید بر رعایت تقوای الهی و دوری از گناهان، اظهار کرد: انسان مؤمن باید حداقل خوف و ترس در وجودش باشد در غیر این صورت به حق خدا و امام زمانش که جزء خمس است، اهمیت نمی دهد و تابع خداوند نمی‌شود.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرا رسیدن ایام فاطمیه گفت: می طلبد که مسئولان هیأت مذهبی مراسمات عزاداری در این ایام را رونق ببخشند و از نعمت روضه بهره ببرند.

وی با اشاره به پیام رهبر انقلاب در اجلاسیه نماز، افزود: ایشان نعمت‌های شگفت‌انگیز خداوند را نماز دانستند و باید بسیجیان و مسئولان برای جذب حداکثری مردم در مساجد برنامه فرهنگی داشته باشند.

نباید فریب استیضاح ترامپ را بخوریم

حسینی با اشاره به استیضاح رئیس جمهور امریکا، گفت: این استیضاح ظاهرش استیضاخ است و برای مظلوم‌نمایی ترامپ است و نباید گول این رفتارها را خورد.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: مرحله اولیه تأیید صلاحیت داوطلبان یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی انجام شده و در انتظار تأیید صلاحیت داوطلبان از سوی هیأت نظارت و شورای نگهبان هستیم که باید این هیأت در تأیید صلاحیت افراد بیشتر دقت کند.

وی با اشاره به ترفندهای دشمنان برای عدم حضور و مشارکت مردم در انتخابات دوم اسفند، گفت: دشمن با برنامه تحریم‌های ظالمانه و اغتشاشات به دنبال آن است که مانع مشارکت حداکثری مردم در انتخابات باشد و باید مردم هوشیار باشند.

بازی استیضاح ترامپ برای پیروزی او در انتخابات است

حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر برقراری در خطبه های عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه ملایر اظهار داشت: اگر می خواهیم در پرتو ایمان و تقوا برکت در زندگی ما وجود داشته باشد باید به کار توجه کرد.

وی با اشاره به نزدیکی روز ایمنی تاکید کرد: باید به مقاوم سازی منازل بخصوص در بخش روستایی توجه ویژه ای شود تا اگر کشور دچار حادثه ای شد زیاد دچار خسران نشویم.

امام جمعه ملایر به پایان ثبت نام داوطلبین مجلس و آغاز بررسی صلاحیت ها اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال فشار به مردم ایران بوده و تعویق انتخابات و کم رنگ کردن حضور مردم مهمترین هدف دشمن است.

حجت الاسلام برقراری حضور حداکثری را مهم ترین وظیفه مردم برای مقابله با دشمن دانست و تاکید کرد: باید به توطئه های رنگارنگ دشمنان و پیاده نظام داخلی توجه کرد و هیئت های اجرایی و نظارت با صداقت در صلاحیت کاندیداها حق الناس را در انتخاب افراد انقلابی و کاردان رعایت کنند.

پروژه بی دولت سازی ایران نقشه دشمنان است

وی با اشاره برخی صحبت ها درباره پروژه بی دولت سازی کشور تصریح کرد: دولت انتخاب خود مردم است و باید با قوت برای کشور تلاش کند. این پروژه بی دولت سازی نقشه دشمنان است تا کشور ما را همچون عراق و لبنان با مشکل مواجه کنند.

امام جمعه ملایر به بحث استیضاح ترامپ نیز اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبری فرمودند تمدن غرب رو به افول است و سردمداران غرب امروز جانسون در انگلیس و ترامپ در آمریکا هستند و بازی استیضاح ترامپ برای پیروزی او در دور دوم انتخابات است.

وی تاکید کرد: مسئولین کشور نباید رفع مشکلات کشور را به مذاکره گره بزنند چرا که از مذاکره هیچ چیزی عائد ما نمی شود.

دولت ساختار بودجه و مالیات را اصلاح نکرده دنبال پذیرشFATF است!

حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته تویسرکان، با استناد به آیات قرآن، گفت: در قرآن ذکر شده که کفاران و ظالمان از شما راضی نمی شوند و همواره با شما در سیتز هستند.

خطیب نماز جمعه تویسرکان در ادامه با بیان اینکه مشکلات امروز کشور متأثر از دولتمردان غربگرای ماست، افزود: اینان بر خلاف قرآن به دشمنان متمایل شده و راه حل مشکلات را تنها در پذیرش خواسته های شوم استکبار می دانند.

وی تصریح کرد: دولت غربگرای ما به جای اصلاح ساختار بودجه و مالیات و نیز رفع موانع تولید و صادرات دنبال پذیرشFATF است.

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه دولت هنوز اشتباهات خود را نپذیرفته و حتی نه از مردم عذرخواهی کرده و نه تلاشی برای اصلاح آن کرده است، عنوان کرد: دولت می گوید اگر دولت دیگری بود وضعیت خیلی بدتر می شد، این چه حرف تعجب آوری است!.

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: باید به دولت گفت اگر به قرآن عمل می کردید و برخلاف آیات به غرب اتکا نمی کردید و به منویات امامین انقلاب تحریم را فرصت دانسته و با فساد برخورد داشتید، به طور قطع به جای فرافکنی وسخنرانی، امور را در دست گرفته و وضعیت خیلی بهتر می شد.

حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: اگر به جای دولت غربگرا امروز یک دولت انقلابی امور را در دست داشت و به جای بهانه به دست دشمن دادن، موانع تولید را با اقتصاد مقاومتی برطرف می کرد، امروز کشور با چنین مشکلاتی روبرو نبود

حواس مردم را به قهر سرمربی استقلال پرت می کنند تا مشکلات را نبینیم

امام جمعه شهرستان بهار در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بهار با اشاره به برگزاری کنگره بزرگداشت آیت الله تالهی در همدان گفت: وجود علمای بزرگی چون این شخصیت را از افتخارات همدان است.

در ادامه حجت الاسلام محمدعلی ارزنده به نزدیکی شب یلدا اشاره کرد و عنوان کرد: این شب برای ما ایرانی ها شب مهمی است اما باید دقت شود که هزینه های آن موجب به سختی افتادن خانواده ها نشود.

وی صله رحم و بالا رفتن مهر و عاطفه بین اقوام را از محسنات این شب دانست و گفت: در زمانه کنونی شاهد این هستیم که ماهواره و تلفن های همراه باعث شده که مردم از هم جدا شوند و حتی در دورهمی های خانوادگی هم همین را می بینیم.

وی به کمک رسانی به محرومین در این شب یلدا اشاره کرد و گفت: کمک رسانی به محرومین هم فوت و فن خود را دارد ونباید باعث شکسته شدن حرمت فرد در مقابل خانواده اش شود.

حجت الاسلام ارزنده به اخبار منتشر شده درباره استعفای سرمربی استقلال اشاره کرد و با انتقاد از حجم اخبار و گزارش های متعدد در این باره گفت: مملکت ما مشکلات زیادی دارد که این موضوع در مقابل آن هیچ است. اینها تنها برای انحراف افکارمردم از مشکلات واقعی است.

غربی ها از آزادی دم می زنند اما خود داعش را ایجاد می کنند

حجت الاسلام خلیل ربیعی در خطبه های عبادی ـ سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان قروه درگزین گفت: کشورهای غربی در حالی ادعای مسیحیت می کنند که روی وحشی ترین قاتلان تاریخ را سفید کرده اند و رفتارشان برخلاف تعالیم عیسی بن مریم است.

امام جمعه شهرستان قروه درگزین اظهار کرد: غربگرایان دم از آزادی می زنند اما مقصودشان از آزادی کشتن انسان های بیگناه و آواره کردن میلیون ها انسان است. داعش محصول تفکر و نگاه همین تفکر است.

وی با اظهار اینکه مجمع بسیجیان شهرستان به دنبال ارائه آگاهانه و عالمانه مطالبات مردم است عنوان کرد: مجمع بصورت علمی و تخصصی مشکلات و مطالبات را از ادارات و ارگانها بصورت قانونی و بر اساس وظایف آنها پیگیری خواهد کرد.

حجت الاسلام ربیعی ایجاد و حفظ ایمنی در برابر بلایا و سوانح طبیعی و غیر طبیعی را حیاتی برشمرد و افزود: مسئولین وضعیت ایمنی مناطق را بر اساس مشکلات احتمالی پیش بینی کنند.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38266
  • دیدگاه‌ها برای مذاکره با کشورهای استعمارگر و زورگو بیهوده است بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.