• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
4
استاندارد همدان:

مدیران دستگاه‌های دولتی از ظرفیت خبرنگاران جوان استفاده کنند

  • کد خبر : 192855
  • 18 مرداد 1402 - 19:20
مدیران دستگاه‌های دولتی از ظرفیت خبرنگاران جوان استفاده کنند
استاندارد همدان با بیان اینکه امروز طیف وسیعی از جوانان ما در حرفه خبرنگاری فعالیت می‌کنند گفت: مدیران دستگاه‌های دولتی باید از ظرفیت بالای جوانان خبرنگار استفاده کنند.

به گزارش عصر همدان پیش از ظهر امروز مراسم بزرگداشت مقام خبرنگاران در همدان با حضور جمعی از مسئولان استانی و جامعه رسانه‌ای در استاندارد ی برگزار شد.

در این مراسم استاندارد همدان، ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: تلاش خبرنگاران قابل تقدیر است، خبرنگاری یک حرفه بسیار پر مشقت و کم‌درآمد است و خبرنگاران انسان های قانعی هستند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه وجود تعداد زیاد خبرنگاران جوان در استان همدان سرمایه بزرگی محسوب می‌شود افزود: این پتانسیل نه در گذشته بوده و نه قابل تکرار است که طیف وسیعی از جوانان ما در این حرفه فعالیت می‌کنند.

وی خطاب به مدیران دستگاه‌های دولتی خاطرنشان کرد: باید از این ظرفیت بالای جوانان خبرنگار استفاده شود و براساس ظرفیت و رشته تحصیلی خبرنگاران، در ادارات کار رسانه‌ای کنند و با روابط عمومی‌ها مرتبط شوند.

استاندارد همدان با بیان اینکه خبرنگاران ما بسیار فهمیم و متعهد هستند گفت: آن‌ها در این سال‌ها  و در هنگام بحران‌های گوناگون تلاش کردند تا به دنبال منافع ملی و مردمی باشند.

قاسمی فرزاد ادامه داد: امروز در مقابل استکبار جهانی با تمام ابزار هایی که دارد یک وظیفه بزرگ برعهده ما است و آن چیزی نیست جز اینکه در عرصه اطلاع‌رسانی در خدمت نظام باشیم تا دشمن موفق به سیاه‌نمایی نشود.

وی در پایان عنوان کرد: خبرنگاران سرمایه‌های کم‌نظیر و بی‌بدیلی هستند که باید با کمک وزیر ارشاد برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش کنیم.

شهدا همچون خبرنگاران پیام ایثار خود را به جهانیان ابلاغ کردند 

در ادامه این مراسم دبیر اجرایی دومین کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با تاکید براینکه قدرت رسانه‌های جمهوری اسلامی ایران آنقدر زیاد است که در برابر هجمه های دشمن می‌ایستد گفت: امروز رسانه‌ها در برابر دشمنان از نظام و دستاوردهای جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.

سردار مهدی فرجی با بیان اینکه شهدا همچون خبرنگاران پیام ایثار خود را به جهانیان رساندند افزود: فردی همچون  شهید دوروزی از رسانه‌های دفاع مقدس بود که اگر شهید نمی‌شد می توانست شهید آوینی عصر خود باشد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان خاطر نشان کرد: کنگره در مهرماه برگزار می‌شود و از رسانه‌ها تقاضا داریم برای اجرای هرچه بهتر کنگره و همچنین اجرای نمایش فصل شیدایی تلاش کنند.

در ادامه این مراسم تعدادی از خبرنگاران و پیشکسوتان به بیان مسائل و مشکلات اصحاب رسانه پرداختند.

در پایان این مراسم از نفرات برتر مسابقه از بهمن تا بهار و خانه مطبوعات استان تجلیل و  از پوستر نمایش فصل شیدایی رونمایی شد.

انتهای پیام/ سع

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=192855
  • دیدگاه‌ها برای مدیران دستگاه‌های دولتی از ظرفیت خبرنگاران جوان استفاده کنند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.