• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
6

مدرسه فوتبال نوجوانان شهرستان کبودراهنگ افتتاح شد

  • کد خبر : 123627
  • 13 مرداد 1400 - 6:28
مدرسه فوتبال نوجوانان شهرستان کبودراهنگ افتتاح شد

مدرسه فوتبال آینده سازان شهرستان کبودراهنگ عصر روز گذشته با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مسئولان و پیشکسوتان ورزشی و جمعی از ورزشکاران در زمین چمن شهید شعاعی این شهرستان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. به گزارش عصر همدان؛ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در […]

مدرسه فوتبال آینده سازان شهرستان کبودراهنگ عصر روز گذشته با حضور نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان مسئولان و پیشکسوتان ورزشی و جمعی از ورزشکاران در زمین چمن شهید شعاعی این شهرستان فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

به گزارش عصر همدان؛ نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی در آئین افتتاح این مدرسه فوتبال بر ضرورت توجه ویژه به استعدادهای بالقوه ورزشی در این شهرستان تاکید کرد.

فتح الله توسلی ضمن تقدیر از زحمات مسئولین ورزش استان توسعه ورزش شهرستان های بهار و کبودراهنگ را در گرو توزیع عادلانه اعتبارات و تجهیزات ورزشی دانست و افزود: پیشرفت و شکوفایی استعدادهای بالقوه این دو شهرستان نیازمند توزیع عادلانه اعتبارات و تجهیزات است.

در ادامه این برنامه حمید سیفی مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان با تقدیر از نگاه ویژه نماینده مردم بر ورزش اظهار کرد:نگاه مطالبه گرانه و توسعه طلبانه نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی نوید روزهای خوش و پیشرفت ورزش در این شهرستان را خواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: در کنار ورزش از لحاظ علمی و تحصیلات هم خودتان را تقویت کنید چرا که تحصیل تهذیب و ورزش سه عامل اصلی پیشرفت جوانان در جامعه است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: کلیه امکانات لازم برای راه اندازی این مدرسه فوتبال در اختیار مربیان و ورزشکاران این شهرستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ر

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=123627
  • دیدگاه‌ها برای مدرسه فوتبال نوجوانان شهرستان کبودراهنگ افتتاح شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.