• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

مخالف بکارگیری معلمان حق‌التدریسی از لرستان هستیم/وزیر آموزش و پرورش توضیح دهد

  • کد خبر : 86099
  • 06 مهر 1399 - 20:48
مخالف بکارگیری معلمان حق‌التدریسی از لرستان هستیم/وزیر آموزش و پرورش توضیح دهد

حجت الاسلام فلاحی با انتقاد از طرح بکارگیری و جذب معلمان حق‌التدریسی از لرستان در استان همدان گفت: با این طرح به شدت مخالفیم، همدان به اندازه کافی نیروی خبره و تحصیلکرده دارد. به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص بکارگیری نیروی حق‌التدریسی از لرستان […]

حجت الاسلام فلاحی با انتقاد از طرح بکارگیری و جذب معلمان حق‌التدریسی از لرستان در استان همدان گفت: با این طرح به شدت مخالفیم، همدان به اندازه کافی نیروی خبره و تحصیلکرده دارد.

به گزارش عصر همدان، حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در خصوص بکارگیری نیروی حق‌التدریسی از لرستان در همدان اظهار کرد: طبق اخبار واصله قرار است ۴۲ معلم حق‌التدریسی از استان لرستان و شهرستان نهاوند در استان همدان به کار گرفته شوند که ما با جذب حتی یک نیرو خارج از استان مخالفیم.

وی با بیان اینکه به طور حتم جلوی این تصمیم خواهیم ایستاد اظهار کرد: به اندازه کافی در استان همدان نیروی جوان حق‌التدریسی خبره، تحصیلکرده که بیکار هستند و دنبال شرایط شغلی می‌گردند که باید از آنها استفاده شود.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید این طرح لغو شود و هر کس که دنبال اجرای آن است پاسخگو باشد گفت: ما این موضوع را در شرایطی که در همدان نیرو داریم بانی خیر نمی‌دانیم.

وی افزود: با توجه به استعلام‌های صورت گرفته از سوی وزارتخانه آموزش و پرورش هیچ دستورالعملی از سوی وزارتخانه درباره جابه جایی افراد بین استان‌ها در بین نبوده است.

فلاحی با تاکید بر اینکه نمایندگان استان با این طرح شدیدا مخالف هستند تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش فردا صبح برای ارائه توضیحات در مجلس حاضر خواهد شد.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=86099
  • دیدگاه‌ها برای مخالف بکارگیری معلمان حق‌التدریسی از لرستان هستیم/وزیر آموزش و پرورش توضیح دهد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.