• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
0

جریمه‌ی ۲۵۳ میلیارد ریالیِ بیش از ۶هزار پرونده در استان همدان

  • کد خبر : 80804
  • 06 شهریور 1399 - 2:07
جریمه‌ی ۲۵۳ میلیارد ریالیِ بیش از ۶هزار پرونده در استان همدان

داریوش جودکی با بیان اینکه ۶ هزار و ۷۸۹ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده، گفت: متخلفین در این پرونده‌ها بیشتر در حوزه کالا و خدمات هستند که محکوم به مبلغ ۲۵۳ میلیارد ریال شدند. داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به فعالیت های […]

داریوش جودکی با بیان اینکه ۶ هزار و ۷۸۹ فقره پرونده در تعزیرات حکومتی استان همدان تشکیل شده، گفت: متخلفین در این پرونده‌ها بیشتر در حوزه کالا و خدمات هستند که محکوم به مبلغ ۲۵۳ میلیارد ریال شدند.

داریوش جودکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان، با اشاره به فعالیت های ۵ ماهه امسال این سازمان، اظهار کرد: در طی این مدت ۶ هزار و ۷۸۹ فقره پرونده در تعزیرات تشکیل شده است.

وی گفت: این پرونده‌ها شامل ۵هزار و ۴۹۶ فقره در بخش کالا و خدمات، ۴۶۰ فقره قاچاق کالا و ارز و ۸۳۳ فقره بهداشت، دارو و درمان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان خاطرنشان کرد: در حوزه کالا و خدمات ۹۵ درصد ، در حوزه قاچاق کالا و ارز ۸۸ درصد و در حوزه بهداشت ، دارو و درمان ۹۹ درصد پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ محکومیت پرونده های صادره در تعزیرات استان بیش از ۲۵۳ میلیارد و ۵۰۸ میلیون و ۱۱۸ هزار و ۹۲۸ ریال بوده، گفت: ما آمادگی کامل برای رسیدگی سریع و اجرای قاطع آراء صادره در زمینه تخلفات را داریم.

جودکی تأکید کرد: این پرونده‌ها در خصوص تخلفات کالا و خدمات ، قاچاق کالا و ارز ، بهداشت، دارو و درمان هستند که بیشترین پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده است.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=80804
  • دیدگاه‌ها برای جریمه‌ی ۲۵۳ میلیارد ریالیِ بیش از ۶هزار پرونده در استان همدان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.