• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
2

محور آینده کشور باید اجرای اوامر ولایی باشد

  • کد خبر : 145374
  • 30 بهمن 1400 - 16:52
محور آینده کشور باید اجرای اوامر ولایی باشد

احمدحسین فلاحی گفت: امروز اگر به سخنان رهبری گوش نشود دوباره دچار خسران خواهیم شد و متصدیان امر باید در مقام اجرا اقدامات را انجام دهند. به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت سالگرد قیام بیست‌ونهم بهمن مردم تبریز در سال پنجاه و شش رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی ایراداتی را بیان فرمودندو هشدارهایی نیز داده […]

احمدحسین فلاحی گفت: امروز اگر به سخنان رهبری گوش نشود دوباره دچار خسران خواهیم شد و متصدیان امر باید در مقام اجرا اقدامات را انجام دهند.

به گزارش عصرهمدان؛ به مناسبت سالگرد قیام بیست‌ونهم بهمن مردم تبریز در سال پنجاه و شش رهبری در جمع مردم آذربایجان شرقی ایراداتی را بیان فرمودندو هشدارهایی نیز داده شد که از مهمترین آن می توان به پیری جمعیت اشاره کرد.

ایشان فرمودند: ایرادی که بنده در برجام در سال ۹۴ و ۹۵ میگرفتم این بود که یک نکاتی باید در برجام رعایت میشد که مشکلات بعدی پیش نیاید. اعتراض من عمدتا به این بود در تذکرات هم آن را مکرر گفتم خب بعضی از اینها در نظر گرفته نشد.

کسانی که دم از تسلیم در مقابل استکبار و دم از تسلیم در مقابل آمریکا می‌زنند، نمی‌توانند به این انقلاب و به این هدف‌ها پایبند باشند.

استقامت ملت ایران نه فقط در داخل کشور بلکه در منطقه اثر گذاشت وامروز شما می‌بینید حرکت مقاومت در کشورهای منطقه روبه رشد است و ابهت آمریکا و ابهت استکبار در منطقه شکسته است و ملت‌ها زبانشان باز شده است علیه آمریکا.

دنیا روز به روز دارد به انرژی هسته‌ای وابسته‌تر میشود و ما هم دیر یا زود نیاز مُبرم پیدا می کنیم به انرژی هسته‌ای صلح‌آمیز و باید بدانیم دشمن افکار عمومی و فکر جوان ها را هدف گرفته است.

میلیاردها دلار دارند خرج میکنند و تلاش میکنند برای اینکه ملت ایران را و بخصوص جوان‌ها را از این راه برگردانند و وسیله‌ای که آنها دنبال میکنند فعلا دوتا وسیله است. یکی فشارهای اقتصادی است. یکی هم لجن‌پراکنی، دروغ‌پردازی‌ها، تهمت‌زدن‌ها

اگر جرأت میکردند، از خشم مردم و عکس‌العمل مردم نمی‌ترسیدند، به امام هم اهانت میکردند.

دو وسیله در اختیار دشمن هست برای جداکردن مردم از نظام و برای دستکاری کردن فکر مردم و اندیشه مردم. دشمن این دو تا راه را در پیش گرفته است: دشمنی اقتصادی و دشمنی رسانه‌ای.

احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان در گفتگو با خبرنگار عصرهمدان؛ گفت: سخنان رهبری یک سری هشدارها داشت که در جاهایی به توصیه ها توجه نشود بدون شک ضرر می کنیم.

وی افزود: کشور دچار مشکلاتی خواهد شد مثل هسته ای و برجام که در سال ۹۴تا۹۵ گوش نکردند و حالا هم دچار مشکل هستیم.

فلاحی عنوان کرد: متاسفانه به سخنان رهبری توجه نشد و یک سری خطوط قرمز رعایت نشد، و همان طور که دیدیم کشور دچار خسارت شد.

نماینده مردم همدان گفت: برخی مسائل که بیان و هشدار داده می شود باید در زمان حال اطاعت شود چرا که بعدها دیر می شود و در حا حاضر پیری جمعیت در ایران یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند در سالهای آینده امنیت کشور را مخدوش کند.

وی تاکید کرد: امروز اگر به سخنان رهبری گوش نشود دوباره دچار خسران خواهیم شد و متصدیان امر باید در مقام اجرا اقدامات را انجام دهند.

فلاحی افزود: البته مجلس قوانینی را برای افزایش وضع کرده و دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام/ آ

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=145374
  • دیدگاه‌ها برای محور آینده کشور باید اجرای اوامر ولایی باشد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.