• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

محلات محروم شهر اسدآباد توسعه می‌یابند/اسدآباد دارای میدان تره‌بار می‌شود

  • کد خبر : 38063
  • 28 آذر 1398 - 11:54
محلات محروم شهر اسدآباد توسعه می‌یابند/اسدآباد دارای میدان تره‌بار می‌شود

شهردار اسدآباد با اشاره به طرح ساماندهی وانت‌بارها و واگذاری مغازه‌های پاساژ شهرداری گفت: بنا داریم که بیشتر برنامه توسعه‌ای را در مناطق حاشیه‌ای و محروم شهر به صورت متوازن تقسیم کنیم. علیرضا فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در پاساژ شهرداری تعداد ۳۱ مغازه وجود دارد که تعداد ۷ مورد […]

شهردار اسدآباد با اشاره به طرح ساماندهی وانت‌بارها و واگذاری مغازه‌های پاساژ شهرداری گفت: بنا داریم که بیشتر برنامه توسعه‌ای را در مناطق حاشیه‌ای و محروم شهر به صورت متوازن تقسیم کنیم.

علیرضا فعله‌گری در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با بیان اینکه در پاساژ شهرداری تعداد ۳۱ مغازه وجود دارد که تعداد ۷ مورد از این مغازه ها متعلق به شهرداری است، اظهار کرد: این پاساژ به عنوان یکی از نقاط برای ساماندهی وانت بارها در نظر گرفته شده که قرار است به عنوان بازارچه میوه و تره بار در اختیار وانت بارها قرار بگیرد.

وی به بازدید امام جمعه و فرماندار اسدآباد از این پاساژ اشاره کرد و گفت: براساس ارائه طرحی مغازه های شهرداری پس از اصلاح و بازسازی، اصلاح تابلو درب ورودی پاساژ، نورپردازی و راه اندازی سرویس بهداشتی، به مزایده گذاشته شده و به افراد علاقمند به میوه فروشی اجاره داده می‌شود.

شهردار اسدآباد بیان کرد: اولویت واگذاری مغازه های این پاساژ به وانت‌بارهای با اخلاق است که در قسمت جایگاه جهاد ساماندهی شده و همکاری لازم را با شهرداری داشته‌اند.

وی با تأکید بر اینکه طی چند روز آینده طرح بازسازی آماده خواهد شد افزود: به دنبال توافق ۱۰ روز پیش در جلسه بین مالکان مغازه‌ها و شهرداری، به محض آغاز به کار اصلاح و بازسازی مغازه های شهرداری، مالکان اقدام به بازسازی مغازه خواهند کرد.

فعله‌گری با بیان اینکه در صورت مساعد بودن شرایط آب و هوایی، در اولین فرصت بازسازی، تکمیل و واگذاری مغازه ها آغاز می‌شود تصریح کرد: قصد داریم تلاش ویژه و برنامه هایی برای توسعه متوازن شهر و محلات محروم‌تر همچون چهارراه شهید صادقی (خاکریز) به پایین، محله محمودبیگی، پشت بیمارستان امیرالمومنین و شهرک شهید خزایی داشته باشیم؛ به اهالی این محلات در آینده خدمات بهتر و بیشتری ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=38063
  • دیدگاه‌ها برای محلات محروم شهر اسدآباد توسعه می‌یابند/اسدآباد دارای میدان تره‌بار می‌شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.