• امروز : یکشنبه - ۶ خرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 26 May - 2024
4
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد :

مجهز شدن تالاب و امامزاده پیرسلمان به امکانات آب شرب و سرویس بهداشتی

  • کد خبر : 189031
  • 13 تیر 1402 - 14:34
مجهز شدن تالاب و امامزاده پیرسلمان به امکانات آب شرب و سرویس بهداشتی
بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از زیباسازی امامزاده پیرسلمان و تجهیز امکانات آبخوری شرب و سرویس بهداشتی در این منطقه توریستی گردشگری خبر داد.

محمود فیروزبخت در گفتگو با خبرنگار عصر همدان از اتمام طرح‌های آبرسانی شرب، ساخت و تکمیل سرویس بهداشتی در منطقه گردشگری پیرسلمان خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر طی سه سال گذشته و بررسی راهکارهای مختلف سرانجام طرح آبرسانی شرب به امامزاده پیرسلمان با اجرای خط انتقال حدودا” ۳ کیلومتری انجام شد.

بخشدار پیرسلمان شهرستان اسدآباد از پایان عملیات اجرایی ساخت و تکمیل ۸ چشمه سرویس بهداشتی در محوطه امامزاده پیرسلمان خبر داد و گفت: عملیات این پروژه طی سال‌ها متوقف شده بود که در قالب یک کار تیمی با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، شرکت آب و فاضلاب ، خصوصا اعضای هیئت امنا امامزاده پیرسلمان وخیرین منطقه با استفاده از ظرفیت پیمانکار بومی بخش و بسیج سازندگی استان پس از سالیان طولانی برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به زائران و گردشگران منطقه پیرسلمان به اتمام و قابل بهره‌برادری است.

وی تصریح کرد: عملیات تکمیل و زیباسازی محوطه ورودی به صحن امامزاده پیرسلمان نیز از دیگر خدماتی است که در این منطقه انجام شده است.

فیروزبخت افزود: لایروبی و توسعه وسعت تالاب پیرسلمان، طرح آبرسانی شرب به محوطه امامزاده و نیز ساخت و تکمیل ۸ چشمه سرویس بهداشتی در محوطه امامزاده پیرسلمان از جمله خدمات مهمی است که طی سالجاری به اتمام رسید.

وی خاطرنشان کرد: این امکانات در این منطقه توریستی گردشگری می‌تواند نقش بسزایی را برای ارائه خدمات بیشتر به گردشگران و زائران منطقه زیارتی و گردشگری پیرسلمان در اجرای برنامه‌های ملی، مذهبی و گردشگری در منطقه ایفا کند.

امامزاده پیرسلمان در همجواری تالابی زیبا یکی از ظرفیت‌های گردشگری این منطقه است که سال‌ها بدون سرویس بهداشتی، آبخوری شرب و بی توجهی به زیباسازی آن شده بود که با مطالبه گری رسانه و همت مسئولان به نتیجه انجامید.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=189031
  • دیدگاه‌ها برای مجهز شدن تالاب و امامزاده پیرسلمان به امکانات آب شرب و سرویس بهداشتی بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.