• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
4

مجمع صنفی خبرنگاران در بهار ایجاد شود

  • کد خبر : 63049
  • 11 اردیبهشت 1399 - 11:27
مجمع صنفی خبرنگاران در بهار ایجاد شود

حبیب شهنوازیان از ایجاد مجمع صنفی خبرنگاران در شهرستان خبر داد و گفت: پیگیر هستیم که بتوانیم به بحث رسانه‌ها و حضور خبرنگاران در برنامه ها سر و سامانی بدهیم. حبیب شهنوازیان، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص رویکردش در حوزه خبری و خبرنگاری […]

حبیب شهنوازیان از ایجاد مجمع صنفی خبرنگاران در شهرستان خبر داد و گفت: پیگیر هستیم که بتوانیم به بحث رسانه‌ها و حضور خبرنگاران در برنامه ها سر و سامانی بدهیم.

حبیب شهنوازیان، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهار در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص رویکردش در حوزه خبری و خبرنگاری گفت: اطلاع مردم از فعالیت های شهرستان در همه حوزه ها از جمله اقتصادی، فرهنگی، هنری و ورزشی برای ما بسیار قابل اهمیت است.

شهنوازیان ادامه داد: پیگیر هستیم که بتوانیم به بحث رسانه‌ها و حضور خبرنگاران در برنامه ها سر و سامانی بدهیم.

وی اظهار داشت: با پیگیری هایی که کردیم اکثر رسانه ها در شهرستان خبرنگار ندارند اما وجود سایتهای خبری محلی که اقبال زیادی در بین مردم دارد نشانه مثبتی است و جای تبریک دارد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار ادامه داد: مطمئناً در بحث اطلاع رسانی و خبری در سالهای اخیر کمبودهای وجود داشته که ما که با رویکرد جدید در پی آنیم که این مسائل را برطرف کنیم.

شهنوازیان جایگاه رسانه ها در کشورهای پیشرفته را بسیار پر اهمیت خواند و گفت: با توجه به گلایه مندی برخی از دوستان در پی آنیم که یک مجمع صنفی رسانه ای با حضور خبرنگاران در سطح شهرستان تشکیل دهیم تا خبرنگاران با معرفی یک نماینده مطالبات خودشان را از استان پیگیری نمایند.

وی اظهار داشت: تشکیل این مجمع صنفی کمک می کند خبرنگاران منسجم تر شده و رسانه‌ها را مطالبه گر کنند و ادارات هم به کمکشان بیایند، همچنین در پی آنیم که پوشش برنامه های ملی مذهبی را در چهارچوب یک قانون به ادارات ابلاغ کنیم تا ادارات عملکرد خودشان را به رسانه‌ها بازتاب دهند و در این مقطع کمکی به رسانه ها صورت گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بهار با اشاره به تجربه چندین ساله کار خود در بخش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارتباط موثرش با خبرنگاران گفت: نوعی رخوت و خموشی در حوزه فرهنگ و هنر شهرستان دیده می شود که این سکون با پوشش کار موثر هنرمندان و انجمن ها به قلم خبرنگاران می تواند به پویایی بدل شود.

وی در آخر به پوشش خبری کار هنرمندان و انجمن های هنری و ادبی تحت پوشش اداره فرهنگ و ارشاد تاکید کرد و گفت: یکی از اصلی ترین برنامه های ما در حوزه فرهنگ و ارشاد همین موضوع بوده و برای آن برنامه خاصی نیز تنظیم کرده ایم.

انتهای پیام/ک

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=63049
  • دیدگاه‌ها برای مجمع صنفی خبرنگاران در بهار ایجاد شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.