• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
2

مجلس تراز انقلاب؛ مردم را دلگرم می کند/لمس مشکلات مردم، زمینه ساز اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات

  • کد خبر : 82393
  • 13 شهریور 1399 - 18:52
مجلس تراز انقلاب؛ مردم را دلگرم می کند/لمس مشکلات مردم، زمینه ساز اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات

حضور مسئولان رده بالا همچون هیئت رئیسه مجلس بین مردم در دورترین نقاط کشور امید دهنده و ارمغان آور مجلسی تراز انقلاب است که می تواند مردم را دلگرم کند، بی تردید این گونه حضورها زمینه ساز چشیدن و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک می شود تا تصمیمی واحد با رویکرد توازن بخشی به خدمت […]

حضور مسئولان رده بالا همچون هیئت رئیسه مجلس بین مردم در دورترین نقاط کشور امید دهنده و ارمغان آور مجلسی تراز انقلاب است که می تواند مردم را دلگرم کند، بی تردید این گونه حضورها زمینه ساز چشیدن و شنیدن مشکلات مردم از نزدیک می شود تا تصمیمی واحد با رویکرد توازن بخشی به خدمت رسانی مؤثر اتخاذ شود.

به گزارش خبرنگار عصر همدان، اقدام انقلابی و جهادی قالیباف رئیس مجلس، برای خروج از وضعیت مدیریت اشرافی و توجه به بودن در کنار مردم حتی در دورترین نقاط کشور و سفر چهار روزه وی به استان خوزستان با حمایت و تقدیر فعالان شبکه های مجازی با هشتگ #مجلس_در_میدان روبرو شد.

قالیباف با حضور در خوزستان نشان داد مجلس در میدان در مسیر انقلاب است

حضور وی در کنار مردم و نه مشاهده مردم از پشت شیشه های دودی نشانگر آن است که مردم می توانند با دلی آرام به مجلس یازدهم با ترکیبی متناسبی از نمایندگان پرتجربه و جوان انقلابی اعتماد کنند.اینکه یک مقام ارشد کشوری بیاید و به درد و دل مردم گوش دهد بسیار امیدوار کننده است و انگیزه مضاعف به اقشار مختلف مردم در مسیر انقلاب می دهد.

اکثریت نمایندگان‌مجلس یازدهم روحیه جهادی به دور از پشت میزنشینی دغدغه مردم دارند. با این وجود به اذعان مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی یکی از نمایندگان با تجربه این دوره از مجلس محمدمهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان است که به طور عمده هر هفته در حوزه انتخابیه خود حضور دارد.

مفتح؛ نماینده ای که بیشترین حضور در حوزه انتخابیه خود را داشته

او در چندین سال گذشته تاکنون با اجرای طرح های روستا گردشی و مسجد گردشی از نزدیک پای درد و دل تویسرکانی ها نشسته و یا در دیدارهای مردمی در سالن هلال احمر تویسرکان به مشکلات مردم رسیدگی می کند.

از اقدامات دیگر مفتح می توان به حضور مسئولان تراز اول کشور در تویسرکان به دعوت او اشاره کرد.این حضورها زمینه ساز شناخت بالادستی ها از اوضاع و احوال شهرستان می شود.

مسئول متعهد روز تعطیل و غیر تعطیل برایش معنایی ندارد

مفتح حتی در عمده تعطیلات آخر هفته، مدیران استانی و شهرستانی را برای پاسخگو شدن به مردم با خود همراه می کند.هرچند که شنیده شده برخی از دستگاه های اجرایی چنین روحیه جهادی را در خود هضم نمی کنند و از اینکه روزهای تعطیل برای خدمت رسانی به مردم مای کار بیایند ناراحت بودند.اما مفتح تاکید دارد کسی که مسئولیتی را بر عهده می گیرد، روز تعطیل و غیر تعطیل برایش معنا ندارد و باید دغدغه مند مردم باشد.

با توجه به سابقه این نماینده و این میزان حضور مستمر او در حوزه انتخابیه اش که در نوع خود در کشور بی نظیر است و از آنجا که این گونه اقدامات مورد پسند رئیس جدید مجلس نیز هست بر آن شدیم تا با نماینده مردم تویسرکان به گفتگو بنشینیم.

حضور مجلسی ها بین مردم و نظارت بر عملکرد دولت از وظایف آنان است

«محمدمهدی مفتح» در گفتگو با خبرنگار عصر همدان  در خصوص سفر چهار روزه رئیس مجلس به استان خوزستان، گفت: قانون گذاری و نظارت از وظایف مجلس است و نمایندگان مجلس در قبال این موارد نسبت به مردم مسئول هستند.

چشیدن و شنیدن مشکلات مردم، زمینه ساز اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات

وی اظهار کرد: تا مشکلات و دردهای مردم از نزدیک لمس نشود و چشیده نشود نمی توان قوانین متناسبی برای رفع مشکلات آنان اتخاذ کرد و بی تردید این گونه بازدیدها زمینه ساز شناخت بیشتر مسئولان رده بالای کشوری از شرایط زندگی مردم می شود.

حضور مسئولان رده بالای کشور بین مردم امید دهنده است

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: امروز در شرایطی که مردم با مشکلات بسیار دسته و پنجه نرم می کنند دیدار مسئولان رده بالای کشوری در کنار خودشان می تواند امید بخش باشد و از طرفی مسئولان کشوری با حضور در بین مردم در نقاط مختلف کشور در جربان زندگی و مشکلات آنان قرار می گیرند.

حضور رئیس مجلس در استان ها برای اتخاذ تصمیمی واحد با رویکرد توازن بخشی به خدمت رسانی مؤثر است

مفتح با اشاره به اینکه ۲۹۰ نماینده مجلس منتخبین مناطق خود هستند، عنوان کرد: نمایندگان با توجه به شناختی که از حوزه انتخابیه خود به دست آورده اند مشکلات مردم را در مجلس بیان می کنند و درکنار آن سرکشی ریاست مجلس از استان ها سبب می شود تا  تصمیمی واحد وجامع برای رفع مشکلات مردم اتخاذ شود و این گونه مجلسی ها شرایط منایب برای تعادل و توازن در خدمت رسانی در کل کشور مهیا می کنند.

سرکشی مجلسی ها از استان ها، آنان را دست یافتنی می کند/مجلسی انقلابی برای همه کشور

وی با بیان اینکه دیدار قالیباف با مردم خوزستان نشان داد که مجلس برای همه کشور است نه برای پایتخت نشین ها، تصریح کرد: بنابراین دلگرمی و امیدبخشی به مردم و شناخت مشکلات ریز و درشت آنان از جمله ثمرات این گونه سفرهای مسئولان به مناطق مختلف کشور است تا‌ مردم مسئولان را از خودشان و نزدیک به خودشان بدانند نه مسئولانی دست نیافتنی.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس افزود: این گونه سفرها زمینه ساز بازدید از پروژه های عمرانی و کمک به تسریع در روند ساخت پروژه ها با جلب نظر مسئولان نیز بالا دستی می شود.

ارتباط وسیع مفتح با مردم تویسرکان در قالب طرح های روستا گردشی و مسجد گردشی

مفتح در ادامه با بیان اینکه در دوران نمایندگی به طور میانگین هر هفته در حوزه انتخابیه خود حضور دارد، گفت: علاوه بر دیدارهای مردمی در سالن هلال احمر، رفتن در بین مردم در روستاها و محله های مختلف شهرستان در قالب روستاگردشی و مسجدگردشی و همچنین حضور در نماز جمعه و مساجد در هنگام نمازهای یومیه سبب می شود تا مردم بدون واسطه با بنده ارتباط داشته باشند و این دیدارها و ارتباطات در سطح وسیعی برقرار شده است.

وی معتقد است دعوت از مسئولان بالادستی برای بررسی مشکلات مردمی سبب می شود تا آنان  درک بالاتر و آگاهی بیشتری از مسائل و مشکلات داشته باشند و این گونه در تصمیم گیری ها بهتر عمل کنند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس ادامه داد: این روزها که شرایط خاص به دلیل شیوع کرونا بر جامعه حاکم این دیدارها گرچه کاهش پیدا کرده اما سعی شده با رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان برای رسیدگی به مشکلات مردم به طور عمده هر هفته در تویسرکان باشم.

مجلس تراز انقلاب؛ مردم را دلگرم می کند

به گزارش خبرنگار عصر همدان؛ اقدام مؤثر قالیباف رئیس مجلس در دیدار با مردم حتی در دورترین نقاط کشور می تواند نقطه عطفی در ایجاد مجلسی تراز انقلاب باشد، مجلس تراز انقلاب به همه مردم فکر می کند و به دنبال جلب رضایتمندی ملت است.امید می رود با ادامه چنین حرکت های اثربخشی مردم به مسئولان رده بالای کشوری برای حل مشملاتشان دلگرم شوند.

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82393
  • دیدگاه‌ها برای مجلس تراز انقلاب؛ مردم را دلگرم می کند/لمس مشکلات مردم، زمینه ساز اتخاذ تصمیمات مناسب برای رفع مشکلات بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.