• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

مبنای قیمت گذاری چیست؟/ فعالان قانونی عرصه خرید و فروش خودرو در خواب!

  • کد خبر : 92324
  • 24 آبان 1399 - 13:47
مبنای قیمت گذاری چیست؟/ فعالان قانونی عرصه خرید و فروش خودرو در خواب!

قیمت خودرو در بازار حداقل ۱۰ درصد پایین تر از قیمت های ابلاغی از سوی برخی سایت ها و اپلیکیشن ها است و این در حالی است که قرار بود در این سایت ها قیمتی درج نشود. به گزارش عصر همدان، با افزایش قیمت ارز شاهد تغییر لحظه ای قیمت خودرو در بازار و سایت […]

قیمت خودرو در بازار حداقل ۱۰ درصد پایین تر از قیمت های ابلاغی از سوی برخی سایت ها و اپلیکیشن ها است و این در حالی است که قرار بود در این سایت ها قیمتی درج نشود.

به گزارش عصر همدان، با افزایش قیمت ارز شاهد تغییر لحظه ای قیمت خودرو در بازار و سایت های خرید و فروش بودیم، اما با کاهش شدید قیمت دلار در چند روز گذشته، سایت ها و اپلیکیشن های خرید و فروش از تغییر قیمت گذاری لحظه ای و حتی روزانه امتناع ورزیدند.

نقش این گونه سایت ها در قیمت های بازار خودرو چیست؟ آیا دستان پشت پرده همراهی کننده این سایت ها هستند؟

قیمت خودرو در بازار حداقل ۱۰ درصد پایین تر از قیمت های ابلاغی از سوی این سایت ها و اپلیکیشن ها است، و این در حالی است که قرار بود در این سایت ها قیمت ها درج نشود.

اما هدایت کنندگان این سایت ها با شگرد خاصی قیمت خودرو صفر کیلومتر را درج میکنند، و این سرآغاز قیمت پایه به صورت نامحسوس میشود.

علت اختلاف قیمت خودرو در سایت های خرید و فروش با یکدیگر چیست؟

دلالان با آشفته بودن و روند صعودی قیمت ها در بازار با ترفند هایی موفق به خرید ماشین به قیمت پایین از کارخانه ها و دپو آن در انبارها شدند تا در موقع مناسب آن ها را باقیمت بالا روانه بازار کنند.

اما اکنون با تغییر قیمت ها و روند نزولی آن، نقشه سوداگران نقش بر آب شد و برای جبران آن دست به کارهای عجیب و غریب زدند.

از جمله این اقدامات می توان به طراحی جداول قیمت ها در بازار و کارخانه با قیمت هایی نزدیک به هم یا خبر شایعه عرضه کم خودرو و تقاضای زیاد مشتری را نام برد!

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=92324
  • دیدگاه‌ها برای مبنای قیمت گذاری چیست؟/ فعالان قانونی عرصه خرید و فروش خودرو در خواب! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.