• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

ماهیت کار آمریکا بدعهدی و استثمار است

  • کد خبر : 29892
  • 13 آبان 1398 - 11:01
ماهیت کار آمریکا بدعهدی و استثمار است

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهیت کار آمریکا بدعهدی و به استثمار کشیدن ملت هاست گفت: آنها در همه زمینه ها فقط به فکر منافع خودشان و لاغیر هستند. حسن لطفی، نماینده مردم رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه امروز یک روز ملی و مبارک […]

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ماهیت کار آمریکا بدعهدی و به استثمار کشیدن ملت هاست گفت: آنها در همه زمینه ها فقط به فکر منافع خودشان و لاغیر هستند.

حسن لطفی، نماینده مردم رزن در گفتگو با خبرنگار عصر همدان با بیان اینکه امروز یک روز ملی و مبارک برای ملت ایران است گفت: بنده این روز را که مصادف با روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانش آموزان انقلابی است به ملت شریف و دانش آموزان ایران اسلامی تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه ۱۳ آبان ماه روزی است که ریشه اختلافات و تفرفه افکنی آمریکا در ایران اسلامی با تسخیر لانه جاسوسی به دست جوانان این مرز و بوم خشکانده شد افزود: آمریکای خبیث با رخنه در کشور ما نمی گذاشت امروز ایران اسلامی به استقلال و سربلندی دست پیدا کند و سرنوشت کشور نامعلوم بود.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی در خصوص برجام و بدعهدی آمریکا نیز اظهار کرد: ماهیت کار آمریکا بدعهدی است پس ما نمی توانیم انتظار خوبی از آنها داشته باشیم.

لطفی با تاکید بر اینکه ماهیت کار آمریکا به استثمار گرفتن کشورها و مکیدن خون ملت هاست ادامه داد: آنها در همه زمینه ها فقط به منافع خودشان و لاغیر فکر می کنند.

وی با بیان اینکه برجام یک فرآیند توسعه برای کشور ما بود که آمریکایی ها با بدعهدی خود نشان دادند که مخالف هرگونه رشد و توسعه در کشور ما هستند خاطرنشان کرد: آمریکا با این نقض عهد خود در برجام ماهیت خود را دیگر بار نشان داد.

نماینده مردم شهرستان رزن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه امروز در داخل نباید فرآیند رشد و توسعه کشور را از هر جهت متوقف کرد بیان کرد: باید با کار شبانه روزی و وحدت و همدلی به آمریکا بفهمانیم که آنها برتر از ملت ما نیستند.

وی با اشاره به اینکه ملت ما هم از نظر اخلاق مداری و هم استعداد از آمریکایی ها و همه دنیا برتر هستند تصریح کرد: با حفاظت و کیانت از این استعدادها و به دور از مسایل حاشیه ای کشور ما خواهد توانست به رشد مطلوب برسد.

لطفی در پایان خطاب به ملت و مردم شریف استان افزود: با همت و همدلی و اتحاد می توانیم کسور را به رشد و توسعه برسانیم و منتظر این نباشیم که دیگران برای ما چه تصمیمی می گیرند.

انتهای پیام/ف

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=29892
  • دیدگاه‌ها برای ماهیت کار آمریکا بدعهدی و استثمار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.