• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
2

لیسانس، مدرک موردنیاز داوطلبان انتخابات شورا در اسدآباد و کاردانی در شهرهای آجین و پالیز/مجرد و متأهل بودن در ثبت‌نام شورا مطرح نیست

  • کد خبر : 105422
  • 11 اسفند 1399 - 8:31
لیسانس، مدرک موردنیاز داوطلبان انتخابات شورا در اسدآباد و کاردانی در شهرهای آجین و پالیز/مجرد و متأهل بودن در ثبت‌نام شورا مطرح نیست

سعید کتابی با بیان اینکه ما برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ دو اصل بی طرفی و قانونمداری را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم، گفت: در شهرهای آجین و پالیز اعضای شورا ۵ نفره و در شهر اسدآباد ۷ نفره خواهد بود. سعید کتابی، سرپرست فرمانداری اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با […]

سعید کتابی با بیان اینکه ما برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ دو اصل بی طرفی و قانونمداری را در اولویت برنامه های خود قرار داده ایم، گفت: در شهرهای آجین و پالیز اعضای شورا ۵ نفره و در شهر اسدآباد ۷ نفره خواهد بود.

سعید کتابی، سرپرست فرمانداری اسدآباد در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با اشاره به فرایند برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اسدآباد، اظهار کرد: انتخابات سال آینده از اهمیت ویژه ا برخوردار است و امید است که افراد مؤثر، متخصص به عنوان داوطلب در این امر مهم شرکت کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات ۱۴۰۰ در شهرهای آجین، اسدآباد و پالیز شورای اسلامی شهر و در روستاهای واجد الشرایط بخش پیرسلمان و مرکزی انتخابات ۱۴۰۰ را برگزار خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه شرط ما برای برگزای انتخابات شورا در روستاها براساس سرشماری سال ۹۵ و جمعیت بالای ۲۰ خانوار است، گفت: انتظار می رود افرادی که متعهد، انگیزه، متخصص و علاقه به خدمت به مردم دارند، به عنوان داوطلب در این انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه شیوه و روش ما در انتخابات ۱۴۰۰ براساس قانونی است، گفت: دو اصل بی طرفی و قانونمداری را در اولویت برگزاری انتخابات به عنوان مجری مدنظر قرار داریم.

کتابی با اشاره به ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا از ۲۰ اسفندماه، افزود: امر صثبت نام به مدت یک هفته خواهد بود.

وی با اشاره به جمعیت شهر اسدآباد مدرک تحصیلی برای ارائه داوطلبان شورا کارشناسی است، تصریح کرد: البته در شهرهای آجین و پالیز داوطلبان نیاز به مدرک کاردانی شرط ثبت نام است.

سرپرست فرمانداری اسدآباد با بیان اینکه حداقل سن برای ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا ۲۵ سال است، گفت: مجرد و یا متأهل بودن برای ثبت نام داوطلبان شورا مطرح نیست.

وی با تأکید بر داشتن سؤپیشینه داوطلبان شورا در زمان ثبت نام، گفت: این موضوع دو ماه گذشته به مردم اطلاع رسانی شده و تمام داوطلبان موظف هستند که سؤپیشینه دریافت کنند.

کتابی با اشاره به شرایط ویژه کرونا در زمان انتخابات ۱۴۰۰، گفت: ما برای انتخابات سال آینده تعدادی شعب و صندوق‌های رأی را برای رعایت بیشتر پروتکل بهداشتی اضافه خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جمعیت شهری در شهر اسدآباد اعضای شورا ۷ نفره اصلی و ۵ نفر علی البدل و در شهرهای آجین و پالیز ۵ نفر اصلی و ۳ نفر علی البدل خواهیم داشت.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=105422
  • دیدگاه‌ها برای لیسانس، مدرک موردنیاز داوطلبان انتخابات شورا در اسدآباد و کاردانی در شهرهای آجین و پالیز/مجرد و متأهل بودن در ثبت‌نام شورا مطرح نیست بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.