• امروز : جمعه - ۲۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 10 May - 2024
3

لزوم ورود مدعی‌العموم به مسئله دروغ‌گویی مسئولان دولتی/آقای جهانگیری، حالا که وضعیت معیشت مردم این چنین است آن تیم خبره اقتصادیتان کجاست؟!

  • کد خبر : 114183
  • 27 اردیبهشت 1400 - 8:18
لزوم ورود مدعی‌العموم به مسئله دروغ‌گویی مسئولان دولتی/آقای جهانگیری، حالا که وضعیت معیشت مردم این چنین است آن تیم خبره اقتصادیتان کجاست؟!

عبدالمجید شیخی در واکنش به گرانی روغن و نان در برخی از نقاط کشور، گفت: این دولت به مردم گفته بود که هیچ‌چیز گران نمی‌شود اما به مردم دروغ گفت و امروز باید مدعی‌العمومی به‌عنوان یک جرم اجتماعی ورود و آنان را محاکمه کند. عبدالمجید شیخی، عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس امور اقتصادی در […]

عبدالمجید شیخی در واکنش به گرانی روغن و نان در برخی از نقاط کشور، گفت: این دولت به مردم گفته بود که هیچ‌چیز گران نمی‌شود اما به مردم دروغ گفت و امروز باید مدعی‌العمومی به‌عنوان یک جرم اجتماعی ورود و آنان را محاکمه کند.

عبدالمجید شیخی، عضو هیات علمی دانشگاه و کارشناس امور اقتصادی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به گرانی اقلامی چون روغن و نان در آخرین روزهای عمر دولت تدبیر و امید، اظهار کرد: بار دیگر دولت به مردم دروغ گفت و این در حالی است که اوایل امسال اعلام کرد هیچ‌چیز گران نمی‌شود اما شاهد گرانی‌ها هستیم.

وی با اشاره به گرانی اقلام و کالاهای اساسی مردم و تأکید بر ورود مدعی‌العموم به این موضوع، گفت: دستگاه قضا بایستی پرونده‌ای برای این ترک فعل و سوء فعل این دولت تدبیر تشکیل و این موضوع را پیگیری کند.

این کارشناس امور اقتصادی با اشاره به ثبت‌نام برخی از اعضای هیأت دولت فعلی در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: این دورغگویان فاسد در این دولت بار دیگر در انتخابات ثبت‌نام و کاندیدا شده‌اند، بنابراین دستگاه قضا باید پرونده این اشخاص را در این زمان باز کند تا آنان رأی مردم را منحرف نکنند.

وی با اشاره به کاندیداتوری اسحاق جهانگیری گفت: وی اعلام کرده که یک تیم خبره استخدام می‌کنم چنان و چنان می‌کنم، آقای جهانگیری شما که الآن سرکار هستید چرا این تیم خبره را در این ۸ سال نیاوردی که این مصیبت را بر سر اقتصاد آورده‌ای؟ اینان دروغ می گویند.

شیخی بابیان اینکه دروغ‌گویی در سطح یک رئیس‌جمهور و معاون رئیس یک جرم شخصی کوچک نیست بلکه یک جرم اجتماعی است، تأکید کرد: باید مدعی‌العموم اینان را هم غل و زنجیر کند و محاکمه کند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=114183
  • دیدگاه‌ها برای لزوم ورود مدعی‌العموم به مسئله دروغ‌گویی مسئولان دولتی/آقای جهانگیری، حالا که وضعیت معیشت مردم این چنین است آن تیم خبره اقتصادیتان کجاست؟! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.