• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
3

لزوم مدیریت محیط بانک های نهاوند در شرایط بحرانی کرونا/باید سلامت مردم در اولویت باشد

  • کد خبر : 91175
  • 14 آبان 1399 - 12:06
لزوم مدیریت محیط بانک های نهاوند در شرایط بحرانی کرونا/باید سلامت مردم در اولویت باشد

مراد ناصری گفت: بانک های شهرستان با حفظ اولویت سلامت شهروندان، محیط و اوضاع بهداشتی این مکان ها را مدیریت و با مردم همراهی کنند. به گزارش عصر همدان، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور دبیر قرارگاه زیستی و روسای بانک‌ها با دستور کار بررسی نحوه […]

مراد ناصری گفت: بانک های شهرستان با حفظ اولویت سلامت شهروندان، محیط و اوضاع بهداشتی این مکان ها را مدیریت و با مردم همراهی کنند.

به گزارش عصر همدان، جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا شهرستان نهاوند به ریاست فرماندار و با حضور دبیر قرارگاه زیستی و روسای بانک‌ها با دستور کار بررسی نحوه اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها برگزار شد‌.

مراد ناصری، فرماندار نهاوند در این جلسه گفت:جهت حفظ انسجام و اثربخش بودن تصمیمات در زمینه مقابله با این بیماری منحوس، همه دستگاه‌ها باید جهت اجرایی شدن مصوبات ستاد کرونای شهرستان تلاش نمایند.

وی اظهار داشت: بانک‌ها باید محیط و شرایط را مدیریت کنند و حفظ سلامت مردم باید جزء اولویت کار آنها باشد.

ناصری ادامه داد: انتظامات یا مسئولی برای اجرای نظم، جلوگیری از ازدحام جمعیت و ساماندهی امور در بانک‌ها مشخص گردد.

فرماندار نهاوند افزود: بیش از ظرفیت فضای بانک و افرادی که خدمات ارائه می‌دهند، اجازه ورود مراجعه‌کنند را ندهید حتی اگر شده در پیاده‌رو با رعایت فاصله صندلی بگذارید.

وی بیان داشت: طرح‌ها و برنامه‌هایی که ازدحام جمعیت را فراهم می‌کند را فعلا به تعویق بیاندازید که موجب هجوم مردم و شلوغی در بانک‌ها نشود.

ناصری با بیان اینکه مردم را درک کنید و آنها را امیدوار کنید، گفت: هرگونه کم کاری برای پرداخت تسهیلات و راه‌انداختن کار مردم با برخورد جدی مواجه خواهد شد.

وی اظهار داشت: برای مدیریت بهتر و اجرای انتظامات در بانک ها به منظور حفظ سلامت مردم و قرار گرفتن در کانون کرونا، بانک ها مکلف به اجرای ساز و کاری هستند تا فاصله گذاری بهداشتی و پروتکل ها رعایت شود در غیر این صورت عواقب آن متوجه بانک و مدیر آن خواهد بود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=91175
  • دیدگاه‌ها برای لزوم مدیریت محیط بانک های نهاوند در شرایط بحرانی کرونا/باید سلامت مردم در اولویت باشد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.