• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
0

لزوم داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان همدان/ یک فوتی در تصادف آزاد راه تهران – ساوه در گردنه دخان

  • کد خبر : 104286
  • 30 بهمن 1399 - 11:08
لزوم داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان همدان/ یک فوتی در تصادف آزاد راه تهران – ساوه در گردنه دخان

سرهنگ رضا عزیزی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان همدان، گفت: شب گذشته براثر یک فقره تصادف بین خاور و خودروی سواری در آزادراه تهران-ساوه در گردنه دخان جان یک نفر از دست رفت. سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راهور استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تأکید […]

سرهنگ رضا عزیزی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای مواصلاتی استان همدان، گفت: شب گذشته براثر یک فقره تصادف بین خاور و خودروی سواری در آزادراه تهران-ساوه در گردنه دخان جان یک نفر از دست رفت.

سرهنگ رضا عزیزی، رئیس پلیس راهور استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، با تأکید بر لزوم داشتن زنجیر چرخ برای تردد در محورهای استان، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف و باران کلیه محورهای استان ، لغزنده و در گردنه ها تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است، بنابراین رعایت احتیاط بیشتر توسط رانندگان ضروری است.

وی با تاکید بر اینکه کلیه محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها جریان دارد، تصریح کرد: لغزندگی جاده‌ها موجب می شود عبور و مرور در جاده‌های استان به ویژه گردنه ها به کندی صورت گیرد که رعایت فاصله طولی بیشتر خودروها در این شرایط از ملزوماتی است که برای پیشگیری از حوادث رانندگی باید رعایت شود.

رئیس پلیس راهور استان همدان تاکید کرد: رانندگان برای تردد باید از سالم بودن سیستم گرمایشی خودرو خود مطمئن و به همراه خود پوشاک گرم، زنجیر چرخ و مقداری خوراکی داشته باشند و حتی‌الامکان از سفرهای غیر ضروری خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: لغزندگی جاده‌ها یکی از عوامل مهم واژگونی و تصادفات رانندگی است و رانندگان برای پیشگیری از حوادث ناگوار، ضمن حرکت با سرعت مطمئنه از توقف و شتاب ناگهانی پرهیز کنند.

عزیزی با اشاره به بارش برف از شب گذشته در سطح استان گفت: متاسفانه شب گذشته یک فقره تصادف فوتی در آزاد راه تهران – ساوه در گردنه دخان بین یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ و کامیون خاور به وقوع پیوست که راننده خودرو سواری فوت و سه نفر از سرنشینان آن نیز زخمی شدند.

وی یادآور شد: علت این تصادف عدم توانایی کنترل خودرو توسط راننده سواری ال ۹۰ در حین چرخش از سوی کارشناسان پلیس راه استان تشخیص داده شد.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=104286
  • دیدگاه‌ها برای لزوم داشتن زنجیرچرخ برای تردد در محورهای استان همدان/ یک فوتی در تصادف آزاد راه تهران – ساوه در گردنه دخان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.