• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
1

لزوم تسریع در روند اجرای پروژه/ تعهدات داده شده اجرا خواهد شد

  • کد خبر : 76151
  • 29 تیر 1399 - 12:32

سید سعید شاهرخی گفت: همه دستگاه های خدمت رسان باید تعهدات خود را در پروژه سایت جدید اداری صدا و سیمای مرکز همدان اجرایی کنند. به گزارش عصر همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان به همراه تعدادی از مدیران استانی از پروژه سایت جدید اداری صدا و سیمای مرکز همدان بازدید و بر روند تسریع […]

سید سعید شاهرخی گفت: همه دستگاه های خدمت رسان باید تعهدات خود را در پروژه سایت جدید اداری صدا و سیمای مرکز همدان اجرایی کنند.

به گزارش عصر همدان؛ سید سعید شاهرخی، استاندارد همدان به همراه تعدادی از مدیران استانی از پروژه سایت جدید اداری صدا و سیمای مرکز همدان بازدید و بر روند تسریع اجرای پروژه تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه تعهدات داده شده حتما عملیاتی و اجرایی خواهد شد، افزود: همه باید در جهت تکمیل پروژه همکاری و مشارکت داشته باشند.

شاهرخی با بیان اینکه مدیران هر دستگاه جهت تکمیل پروژه در مدت زمان مشخص وظایف خود را انجام دهند، خاطر نشان کرد:  این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

در این بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان ،مدیر عامل شرکت های برق،مخابرات ،گاز و نمایندگان شهرداری و مسکن و شهرسازی حضور داشتند.

انتهای پیام/د

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=76151
  • دیدگاه‌ها برای لزوم تسریع در روند اجرای پروژه/ تعهدات داده شده اجرا خواهد شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.