• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
6
مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان اسدآباد تأکید کرد:

لزوم بهره‌گیری از مکبر و مؤذن جوان در نماز جمعه

  • کد خبر : 187118
  • 26 خرداد 1402 - 13:02
لزوم بهره‌گیری از مکبر و مؤذن جوان در نماز جمعه
مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان اسدآباد با تأکید بر لزوم فعال‌تر شدن کمیته‌های زیر مجموعه ستاد نماز جمعه گفت: برای جذب حداکثری در نماز جمعه باید از مؤذن، مکبر و مجری جوان و نوجوان هم استفاده برد و به آنان هم اجازه رشد داد.

به گزارش عصر همدان؛ محمدرضا آزادپیمان در جمع اعضای ستاد نماز جمعه اسدآباد با اشاره به فعال بودن برخی کمیته‌های ستاد، گفت: بنا داریم کمیته‌های غیر فعال زیر مجموعه این ستاد را فعال‌تر کنیم.

مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان اسدآباد  سرکشی امام جمعه و اعضای ستاد از مساجد، بازدید از روستاها، محافل قرآنی، بهره‌گیری از اساتید قرآنی را از برنامه‌های این ستاد خواند و گفت: باید با استفاده از مؤذن و مکبر جوان و نوجوان و البته مجری‌گری‌ دانش‌آموزان در نماز جمعه به آنان هم اجازه رشد داد.

وی از اجرای برنامه‌های غنی‌تر در نماز جمعه خبر داد و گفت: هر فردی قدم کوچکی در ستاد نماز جمعه برادرد برای ما افتخار است، البته نباید چراغ قوه‌ای بر داشت و گذشته را موشکافی کرد، بلکه باید در اجرای بهتر برنامه های ستاد گام برداشت.

آزادپیمان سخنان امام جمعه اسدآباد را فصل الخطاب خواند و گفت: همه باید در یک راستا و منسجم عمل کنیم.

وی دلیل حضور و گرفتن بار مسئولیت دوباره خود را در ستاد نماز جمعه اسدآباد یک وظیفه خواند و افزود: با تأکید امام جمعه این مسئولیت را پذیرفتم البته برخی از اعضای ستاد هم در پذیرفتن این مسئولیت سهیم بودند.

انتهای پیام/نظری

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=187118
  • دیدگاه‌ها برای لزوم بهره‌گیری از مکبر و مؤذن جوان در نماز جمعه بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.