• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
1
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر:

لزوم بهره‌مندی از خیرین برای ترویج فرهنگ نماز

  • کد خبر : 206249
  • 13 آذر 1402 - 11:18
لزوم بهره‌مندی از خیرین برای ترویج فرهنگ نماز
معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر گفت: خیرین و ظرفیت‌های مردمی در امر نماز پای‌کار آورده شوند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان»؛ حسین فارسی صبح امروز در شورای اقامه نماز شهرستان با اشاره به لزوم بهره‌مندی از تمام ظرفیت‌ها برای اشاعه هر چه بیشتر فرهنگ نماز اظهار کرد: خیرین و ظرفیت‌های مردمی در امر نماز پای‌کار آورده شوند.

وی گفت: تجهیز و توسعه مساجد سطح شهر، روستا، مدارس، دانشگاه‌ها و اماکن عمومی یک ضرورت بسیار جدی است و باید مورد توجه جدی همه مسئولین شهرستان باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ملایر موکب های اربعین را الگویی مناسب برای اقدامات فرهنگی دانست و گفت: بایستی ظرفیت‌های موجود شهرستان ملایر را کنار هم گردآورده و برای ترویج فرهنگ والای نماز به کار ببندیم.

وی با اشاره به برگزاری جشن تکلیف و عبادت دانش‌آموزان دختر و پسر سال گذشته بیان کرد: جشن تکلیف‌های سال گذشته که توسط آموزش‌وپرورش برگزار شد، بی‌نظیر بود و تکرار این قبیل برنامه‌های فرهنگی قطعا تاثیر بسزایی در دلبستگی قشر نوجوان و جوان به موضوع مهم نماز دارد.

فارسی با بیان اینکه حضور و بازدید مستمر مسئولین در سطح مساجد شهرستان ملایر یک ضرورت است، عنوان کرد: برنامه های اجلاس نماز شهرستان ملایر برنامه‌ریزی دقیقی شود.
انتهای خبر/گ

 

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=206249
  • دیدگاه‌ها برای لزوم بهره‌مندی از خیرین برای ترویج فرهنگ نماز بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.