• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
8

قره بلاغ؛ روستای محرومی که میزبان خاطره سردار بود+تصاویر

  • کد خبر : 140122
  • 10 دی 1400 - 11:42
قره بلاغ؛ روستای محرومی که میزبان خاطره سردار بود+تصاویر

در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ای برای سردار دلها در روستای محروم قره‌بلاغ به همت حوزه حضرت زینب(س) و گروه جهادی شهید قهاری برگزار شد. حجت الاسلام هادی خسروی، یکی از روحانیون شهرستان اسدآباد در این مراسم با آشنایی اهالی روستا با سیره حضرت زهرا(س) به عنوان […]

در آستانه سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ای برای سردار دلها در روستای محروم قره‌بلاغ به همت حوزه حضرت زینب(س) و گروه جهادی شهید قهاری برگزار شد.

حجت الاسلام هادی خسروی، یکی از روحانیون شهرستان اسدآباد در این مراسم با آشنایی اهالی روستا با سیره حضرت زهرا(س) به عنوان الگوی زن مسلمان در تربیت فرزندان و دفاع از حریم ولایت، بر ترویج مکتب فاطمی و سلیمانی تأکید کرد.

وی سردار شهید سلیمانی را محور مقاومت و مؤسس سپاه بین‌المللی شیعه بعد ۱۴۰۰ سال برای دفاع از مظلومین عالم و مسلمانان دربند خواند و افزود: او با ایجاد برادری و وحدت در جبهه اسلام، مقابل استکبار جهانی و گروههای تکفیری ایستاد.

این روحانی گفت: حاج قاسم با همراه کردن نیروهای جهادی در منطقه نقشه استکبار جهانی را نقش بر آب کرد تا جایی که جان ارزشمند خود را برای حفظ کیان مسلمین و دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلاب اسلامی از دست داد.

وی تصریح کرد: امروز اثر خون حاج قاسم در منطقه از زمان حیات وی کمتر نیست.

در ادامه حاضران با نوحه خوانی مداحان اهل بیت(ع) به عزاداری برای حضرت زهرا(س) و شهادت شهید سلیمانی پرداختند.

انتهای پیام/ن

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=140122
  • دیدگاه‌ها برای قره بلاغ؛ روستای محرومی که میزبان خاطره سردار بود+تصاویر بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.