• امروز : شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 4 May - 2024
3
با واگذاری بام نهاوند محقق می‌شود؛

قدمی بزرگ در توسعه گردشگری نهاوند

  • کد خبر : 204182
  • 24 آبان 1402 - 8:36
قدمی بزرگ در توسعه گردشگری نهاوند
واگذاری ۳۰ ساله بام نهاوند با حضور معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور قدمی بزرگ در توسعه گردشگری نهاوند است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «عصر همدان» بام نهاوند یکی از طرح‌های گردشگری شهر نهاوند است که سالانه میزبان هزاران گردشگر از نقاط مختلف کشور است.
این طرح زیبا در تپه‌ای مشرف‌به شهر نهاوند قرار دارد و دارای محیطی تفریحی، طبیعی با درختان مختلف و آبشاری و استخری زیبا است که مزین به وجود قبور مطهر ۵ شهید گمنام دوران دفاع مقدس است.
با دعوت شهبازی نماینده مردم شهرستان نهاوند نوبخت معاون وزیر کشاورزی و رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به همراه مسئولان استانی و محلی از این طرح بازدید کردند.
معاون وزیر در این بازدیدها پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مراسم درختکاری بام نهاوند شرکت کرد و در جلسه‌ای با حضور شهردار و اعضاء شورای شهر گیان جهت رفع دغدغه مردم شریف گیان در خصوص سراب این شهر شرکت کرد.
نوبخت در این بازدیدها گفت: شهرستان نهاوند ظرفیت بالایی در حوزه گردشگری دارد و پتانسیل‌های خوبی در این بخش دارد که باید شکوفا شوند و محور توسعه باشند.
وی اظهار داشت: عملکرد شهرداری و شورای اسلامی شهر نهاوند به نسبت بازدیدهایی که تاکنون در استان‌های مختلف داشته‌ام به نسبت شرایط، بی‌نظیر و عالی است.
نوبخت افزود: این سازمان آمادگی دارد در خصوص تحویل نهال موردنیاز جهت احیای ذخیره‌گاه‌ها و همچنین بام نهاوند نهایت همکاری را داشته باشد.
همچنین در جلسه‌ای که در شهرداری نهاوند برگزار شد با حضور مسئولان بام نهاوند به‌صورت ۳۰ ساله به شهرداری نهاوند احاله (واگذار) شد تا زمینه‌ساز ادامه خدمت‌رسانی توسط شهرداری در این منطقه و توسعه گردشگری در بام نهاوند شود.
امیدواریم با این اتفاق خوب جان تازه‌ای در کالبد گردشگری نهاوند دمیده شود و شهر سراب‌ها بیش از گذشته درزمینهٔ گردشگری رونق بگیرد و میزبان مسافران بیشتری از سراسر کشور شود.

انتهای پیام/س

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=204182
  • دیدگاه‌ها برای قدمی بزرگ در توسعه گردشگری نهاوند بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.