• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
0

قدرت نمایی اشرار و بر هم زدن امنیت در جامعه یا فضای مجازی فرقی ندارد/قاطعانه برخورد می کنیم

  • کد خبر : 82912
  • 17 شهریور 1399 - 9:01
قدرت نمایی اشرار و بر هم زدن امنیت در جامعه یا فضای مجازی فرقی ندارد/قاطعانه برخورد می کنیم

حسین بشری گفت: فرقی نمی کند قدرت نمایی اشرار و اختلال در نظم در جامعه باشد یا فضای مجازی، چرا که ما با آن قاطعانه برخورد می کنیم. حسین بشری معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: قطعا بر اساس برنامه کاری و تامین امنیت جامعه که خط قرمز […]

حسین بشری گفت: فرقی نمی کند قدرت نمایی اشرار و اختلال در نظم در جامعه باشد یا فضای مجازی، چرا که ما با آن قاطعانه برخورد می کنیم.

حسین بشری معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: قطعا بر اساس برنامه کاری و تامین امنیت جامعه که خط قرمز نیروی انتظامی خواهد بود و با هماهنگی دستگاه محترم قضا، با اخلال گران نظم و امنیت قاطعانه برخورد خواهیم کرد.

معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان همدان بیان کرد: مشکلات اقتصادی، اعتیاد و اختلافات خانوادگی ذهن ها را درگیر کرده و باعث پرخاشگری و عصبانیت زود هنگام افراد در جامعه شده است.

وی افزود: متاسفانه آستانه تحمل افراد جامعه به شدت کاهش یافته و شاهد درگیری های متعدد در سطح شهر هستیم.

بشری در انتها از جوانان همدانی خواست: با صبر و شکیبایی مشکلات را پشت سر بگذارند و بدانند بسیاری از جرائم، درگیری ها و بعضا قتل ها بخاطر یک لحظه عصبانیت اتفاق می افتد که حاصل آن یک عمر زندانی شدن و شاید حتی قصاص باشد.

انتهای پیام/ط

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=82912
  • دیدگاه‌ها برای قدرت نمایی اشرار و بر هم زدن امنیت در جامعه یا فضای مجازی فرقی ندارد/قاطعانه برخورد می کنیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.