• امروز : جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 3 May - 2024
3

قانون شکنی آشکار برای چندین مرتبه توسط تالار فاران/ چه کسانی مجوز برگزاری مراسم در این تالار را دادند؟!

  • کد خبر : 70884
  • 24 خرداد 1399 - 10:26
قانون شکنی آشکار برای چندین مرتبه توسط تالار فاران/ چه کسانی مجوز برگزاری مراسم در این تالار را دادند؟!

برگزاری مراسم در تالار فاران آن هم با وجود درخواست پلمب در شرایط بحرانی شیوع کرونا، گلایه مندی هایی به وجود آورده، اینگه چگونه، با چه مجوزی و از سوی چه مسئولی صاحبان یک تالار به خود اجازه داده اند برخلاف دستورالعمل های بهداشتی رفتار کنند. به گزارش عصر همدان؛  خبری در سایت عصر همدان […]

برگزاری مراسم در تالار فاران آن هم با وجود درخواست پلمب در شرایط بحرانی شیوع کرونا، گلایه مندی هایی به وجود آورده، اینگه چگونه، با چه مجوزی و از سوی چه مسئولی صاحبان یک تالار به خود اجازه داده اند برخلاف دستورالعمل های بهداشتی رفتار کنند.

به گزارش عصر همدان؛  خبری در سایت عصر همدان منتشر شد، مبنی بر اینکه یکی از تالارهای تویسرکان به علت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزگار کرونایی برای دومین مرتبه در دستور کار نهادهای نظارتی برای پلمب قرار گرفته است.

پلمب نشدن تالار از سوی بهداشت همان و برگزاری مجدد مراسم در همان شب در این تالار همان!

این اقدام به اصطلاح تویسرکانی ها زرنگ بازی نیست بلکه عمل نکردن به قانون و در خطر انداختن سلامت همشهریان است.

اینکه چگونه صاحبان تالار فاران بی توجه به رعایت حقوق همشهریان آن هم در شرایط بحرانی شیوع کرونا برای چندمین مرتبه به خود اجازه داده اند قانون را دور بزنند و به فکر سلامت مردم این شهر نباشند جای سوال بسیار دارد.

مگر نه این است که اگر دستورالعمل های بهداشتی رعایت نشود، فاجعه آفرین می شود، پس چگونه مسئولان متولی این شهرستان در بین تمام تالارهای تویسرکان تنها به این تالار اجازه برگزاری مراسم داده اند؟

چه مسئول یا مسئولانی این اجازه را به صاحبان این تالار داده اند؟ کرونا را جدی نگرفته اند یا کرونا در تویسرکان نیست؟! این ناهنجاری ها برای چیست؟ آیا نباید مسئولی که به صاحبان تالار اجازه برگزاری مراسم داده است، شناسایی، توبیخ و بازخواست شود؟

در این باره علیرضا میرمحمدی، رئیس بازرسی و نظارت براصناف تویسرکان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، گفت: متأسفانه امشب در تالار فاران مراسمی در حال برگزاری است.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه با وجود  پلمب بودن این تالار، صاحبانش مجدد مراسم برگزار کرده اند، اظهار کرد: پلمب قبلی مربوط به بهداشت بوده است، چرا که بر خلاف دستورالعمل های بهداشتی در  روزهای کرونایی در این تالار مراسم هایی برگزار شده بود.

رئیس بازرسی و نظارت بر اصناف تویسرکان افزود: به نظر دیگر با تذکر و تعهد نمی توان جلوی تخلفات مرتبط با این تالار را گرفت، بنابراین فردا در اولین اقدام با پیگیری مجددانه، به طور قطع این تالار از طرف بازرسی اصناف پلمب می شود.

به گزارش عصر همدان؛ در شهرستان تویسرکان چند تالار فعال هستند، که در روزگار کرونایی همه آن ها به جز تالار فاران برای سلامت مردم این شهرستان از برگزاری مراسم خودداری کردند.

اینکه تالار متخلف حتی با وجود درخواست پلمب شدن، به خود اجازه برگزاری مراسم داده است، آیا مسئول یا مسئولانی به صاحبان این تالار مجوز داده اند؟ یا مسئله ای دیگر در میان است.

مجموعه خبری عصر همدان در این خصوص پیگیری لازم را انجام و برای مردم شفاف سازی خواهد کرد.

منتظر پاسخگویی مسئولان اجرایی و نظارتی شهرستان تویسرکان در خصوص این قانون شکنی آشکار هستیم.

زنگنه

انتهای پیام/ز

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=70884
  • دیدگاه‌ها برای قانون شکنی آشکار برای چندین مرتبه توسط تالار فاران/ چه کسانی مجوز برگزاری مراسم در این تالار را دادند؟! بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.