• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
3
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان تاکید کرد:

فلسطین، کلید رمز آلود فرج

  • کد خبر : 210410
  • 12 بهمن 1402 - 16:05
فلسطین، کلید رمز آلود فرج
جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: شیعه تا ظهور درحال جنگ بوده و فلسطین کلید رمز آلود فرج است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«عصر همدان»؛  ابراهیم بختیاری امروز پیش‌از ظهر در بزرگترین جشنواره ورزشی خواهران بسیج سپاه ناحیه همدان، با تبریک طلوع چهل و پنجمین دهه مبارک فجر، اظهار کرد: ملت ایران نمونه بارز آیه ۳۰ سوره فصلت هستند.

وی افزود: ملت بزرگ ایران با ایستادگی آرزوی نظام سلطه را به یک خواب و رویا غیرقابل تعبیر، تعبیر کردند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان تصریح کرد: در طول انقلاب اسلامی، به فضل الهی، به برکت مجاهدت شهدا و رهبری‌های امامین انقلاب، این دو خورشید فروزان ما به پیروزی‌هایی رسیده‌ایم.

بختیاری خاطرنشان کرد: بعد از حکومت ۵ ساله امیرالمومنین علی‌علیه‌السلام، انقلاب اسلامی ایران، تنها حکومتی اسلامی است تا به این اندازه ایستادگی کرده است.

وی با اشاره به بخشی از آیه ۲۴ سوره ابراهیم که می‌فرماید: کَشَجَرَهٍ طَیِّبَهٍ أَصْلُهَا ثَابِتٌ وَفَرْعُهَا فِی السَّمَاءِ، گفت: نهالی که امام انقلاب ۶۰ سال پیش کاشت، امروزه به یک درخت تنومند و پر‌ثمری تبدیل شده است، که همه آزادی خواهان دنیا را از خودش مرتفع می‌کند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه نظام سلطه، این سگ هار نجس را که ۷۵ سال است که در این منطقه بسته، عنوان کرد: آنها می‌خواستند مردم مظلوم غزه را به سمت صحرای سینا، بتارانند، حماس را خلع سلاح کرده و آن‌ها را نابود کنند.

بختیاری با تاکید بر مقاومت و توانمندی بی‌نظیر نیروهای مقاومت بیان کرد: امروز حدود ۱۲۰ روز است که فقط یک سوم نیروهای حماس پای کار آمده‌ و در مقابل چهارمین ارتش مجهز دنیا ایستاده‌اند.

وی افزود: در هیچ کنوانسیون دنیا، کشتار زنان و کودکان هیچ فضیلتی ندارد با این کار فقط هیمنه و آبروی نظام سلطه در دنیا رفت.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه امام احیاءگر اسلام تا عصر ظهور بود، ادامه داد: صهیونیست‌ها به گنبد آهنین خود می‌بالیدند، اما طوفان‌الاقصی در این شرایط بود که متولد شد، اکنون این عملیات آبروی اسلام شده و این اتفاق میمون از نفس پاک و ملکوتی امام(ره) نشئت گرفت.

بختیاری یادآور شد: شیعه تا ظهور درحال جنگ بوده و فلسطین کلید رمز آلود فرج است، خورشید انقلاب در دهه ۹۰ فرمودند: ما در دامنه کوه قرار داریم، اما امسال فرمودند ما به قلّه نزدیک شده‌ایم.

وی بیان کرد: قلّه، آرمان بزرگ همه آزادی خواهان جهان است، حلقه مفقوده جامعه شیعه، قوی شدن است، که ما امروز قوی شده‌ایم و آن به برکت ایستادگی سید روح‌الله عجمیان و نفس پاک امامین انقلاب است.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان در پایان گفت: باید به خود ببالیم چرا که دانشمندترین، روشنفکرترین، شجاع‌ترین و عالم‌ترین انسان، رهبر انقلاب اسلامی است.

انتهای خبر/ سا

لینک کوتاه : https://asrehamedan.ir/?p=210410
  • دیدگاه‌ها برای فلسطین، کلید رمز آلود فرج بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.